Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση και στη Γραφή (Μαθησιακές Δυσκολίες Παιδαγωγικές Παρεμβάσεις" 65ΠΔ213)

(ΤΕΚ-414) -  Φαίη Αντωνίου

Περιγραφή Μαθήματος

Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τα χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (ΜΔ) τόσο σε ακαδημαϊκές δεξιότητες (ανάγνωση, γραφή) όσο και σε γνωστικές δεξιότητες (μνήμη, επεξεργασία πληροφοριών).

Το μάθημα προσφέρει θεωρητική γνώση σχετικά με τις αδυναμίες των μαθητών με ΜΔ και τους τρόπους αξιολόγησης που αφορούν στο μαθητή και στον εκπαιδευτικό. Για την καλύτερη κατανόηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές αλλά και για την εξοικείωση των φοιτητών/φοιτητριών με τις υποστηρικτικές μεθόδους, κάθε ενότητα στηρίζεται σε μελέτες περίπτωσης.

Συγγράμματα:

Παντελιάδου Σ. (2011) Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη: Τι και γιατί. Αθήνα: Πεδίο

Μουζάκη, Α., & Πρωτόπαπας, Α. (2010). Ορθογραφία: μάθηση και διαταραχές. Αθήνα: Gutenberg

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή 4 Αυγούστου 2019