Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Π.Δ. 09)

(PPP252) -  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΛΟΥΡΗΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να εξετάσει διάφορους παράγοντες της σχολικής πραγματικότητας καθώς και τους ποικίλους μηχανισμούς που επηρεάζουν τη μάθηση, τη διαπαιδαγώγηση και την εκπαίδευση μαθητών/τριών. Θα αναζητηθούν επίσης οι σχέσεις που διαμορφώνονται στο πλαίσιο της σχολικής τάξης ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες.

 

Για την υλοποίηση του σκοπού θα εξεταστούν γενικές θέσεις εκπροσώπων των κυριότερων ρευμάτων (Bruner, Gagne, Vygotsky, κ.ά.) και θα αναλυθούν ποικίλοι ατομικοί παράγοντες μάθησης και διαπαιδαγώγησης (ατομικές διαφορές και μάθηση, νοημοσύνη και μάθηση, προσδοκίες εκπαιδευτικών-μαθητών, αυτοαντίληψη εκπαιδευτικών-μαθητών, κ.ά.).

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010