Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Phil-Man: Διοίκηση Μάρκετινγκ

(PHILOSOPHY869) -  Αθανάσιος Δήμας

Περιγραφή Μαθήματος

Το συγκεκριμένο μάθημα έχει σαν στόχο να κατανοήσουν οι σπουδαστές την έννοια του μάρκετινγκ και τη σημασία του για κάθε σύγχρονη επιχείρηση στην προσπάθειά της να αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες της. Μέσα από την ανάλυση των θεμελιωδών αρχών του μάρκετινγκ, των βασικών διαστάσεών του, αλλά και των στρατηγικών και εργαλείων που περιλαμβάνει, θα γίνει κατανοητή η φιλοσοφία και η πρακτική της συγκεκριμένης επιστήμης. Ειδικότερα, θα αναλυθούν οι έννοιες της έρευνας αγοράς, της συμπεριφοράς του καταναλωτή, της τμηματοποίησης, στόχευσης και τοποθέτησης στην αγορά, και θα παρουσιαστούν οι ενδεδειγμένες στρατηγικές μάρκετινγκ που οδηγούν στη δημιουργία «αξίας» για τον πελάτη, λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η σύγχρονη επιχείρηση. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και τη λήψη αποφάσεων σε θέματα προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής και προβολής. Τέλος, στο πλαίσιο του μαθήματος, θα γίνει εκτενής αναφορά σε θέματα βιομηχανικού μάρκετινγκ, μάρκετινγκ υπηρεσιών και επώνυμης πολιτικής. Για την καλύτερη κατανόηση όλων των εννοιών του μάρκετινγκ που θα παρουσιαστούν, το θεωρητικό υπόβαθρο θα συνοδευτεί με τη συζήτηση πλήθους μελετών περίπτωσης και παραδειγμάτων βέλτιστων πρακτικών από την αγορά.

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021