Παρουσίαση/Προβολή
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ
(PHED683) - Ν. ΓΕΛΑΔΑΣ, Καθηγητής
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι ο φοιτητής να αναπτύξει την ικανότητα να βρίσκει σε ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων ερευνητικά άρθρα (πρωτότυπα και ανασκοπήσεις) ποικίλης θεματολογίας και δυσκολίας στο ευρύτερο γνωστικό αντικείμενο της Εργοφυσιολογίας, με εστίαση στη γνωστική περιοχή με την οποία προτίθεται να ασχοληθεί στην μεταπτυχιακή του εργασία, και να τα παρουσιάζει ο ίδιος στους συμφοιτητές του. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/φοιτήτρια θα είναι σε θέση: να εντοπίζει, να μελετά, να παρουσιάζει και να σχολιάζει ερευνητικά άρθρα της τρέχουσας επιστημονικής βιβλιογραφίας. |
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022
-
Περιεχόμενο μαθήματος
Το μάθημα αποτελείται από 13 τρίωρα σεμινάρια με ανοικτή θεματολογία. Κάθε φοιτητής (5-6 άτομα ανά περίπτωση) παρουσιάζει και καθοδηγεί δύο φορές τουλάχιστον το σεμινάριο. Τα θέματα του σεμιναρίου άπτονται του ερευνητικού ενδιαφέροντος και του θέματος της μεταπτυχιακής διατριβής κάθε φοιτητή και υπόκεινται στην έγκριση του διδάσκοντος το μάθημα καθηγητή.
Μέθοδοι αξιολόγησης
Το μάθημα είναι οργανωμένο στη συζήτηση επιστημονικών άρθρων με ανοικτή θεματολογία. Κάθε φοιτητής οφείλει να καθοδηγήσει το σεμινάριο δύο φορές το εξάμηνο. Ο ίδιος παρουσιάζει στους υπόλοιπους φοιτητές μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σε ένα θέμα της αρεσκείας του που διαρκεί 1 ώρα. Κατά τη διάρκεια των υπολοίπων 2 ωρών ο φοιτητής/εισηγητής εξετάζει τους συμφοιτητές τους σε 3-4 ερευνητικά άρθρα τα οποία τους έχουν διανεμηθεί μια εβδομάδα πριν. Ο καθηγητής είναι παρών στην παρουσίαση και συζήτηση των άρθρων και παίρνει θέση σε τυχόν διχογνωμίες ή εξετάζει τους φοιτητές κατά πόσο έχουν διαβάσει και καταλάβει το περιεχόμενο των άρθρων. Η αξιολόγηση προκύπτει από το επίπεδο παρουσίασης κάθε φοιτητή και τη συμμετοχή στην κριτική συζήτηση των άρθρων. Στο τέλος του εξαμήνου ο φοιτητής εξετάζεται γραπτώς επίσης στην ύλη των άρθρων που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια όλου του εξαμήνου (πλην εκείνων που παρουσίασε ο ίδιος). Ο τρόπος αξιολόγησης του φοιτητή στο μάθημα αναλύεται από τον Καθηγητή κατά την πρώτη εβδομάδα των μαθημάτων.Βιβλιογραφία
Δεν προτείνεται κάτι συγκεκριμένο. Το σεμινάριο είναι ανοικτό σε θεματολογία με βάση τα ενδιαφέροντα των φοιτητών τα οποία φυσικά έγκεινται στο ευρύτερο πεδίο της Εργοφυσιολογίας, της Διατροφής και της Ποιότητας Ζωής.
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά:
Journal of Sport and Health Science
International Journal of Sport Physiology and Performance
European Journal of Applied Physiology
Medicine and Science in Sports and Exercise
Exercise and Sport Science Reviews
Scandinavian Journal of Medicine and Science in Sports
Strength and Conditioning Journal
Journal of Sport Sciences
European Journal of Sport Science
Journal of Science in Sports and Exercise