Παρουσίαση/Προβολή
(PHED325) - Εμμανουήλ Σκορδίλης, Αικατερίνη Ασωνίτου, Σοφία Χαρίτου
Περιγραφή Μαθήματος
Υπεύθυνοι μαθήματος:
Ε. Σκορδίλης, Καθηγητής
Α. Ασωνίτου, Ε.ΔΙ.Π.
Σ. Χαρίτου, Ε.ΔΙ.Π.
Διδάσκοντες:
Ε. Σκορδίλης, Καθηγητής
Α. Ασωνίτου, Ε.ΔΙ.Π.
Σ. Χαρίτου, Ε.ΔΙ.Π.
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Το μάθημα αποτελεί βασικό εισαγωγικό μάθημα στο πεδίο της ειδικής φυσικής αγωγή κι εκπαίδευσης των μαθητών ή ασκούμενων/αθλητών με αναπηρία.
Στόχος του μαθήματος είναι ο/η φοιτητής/τρια να αποκτήσει μια συνολική εικόνα του γνωστικού αντικειμένου, ώστε να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα αναπτυχθούν επί μέρους ειδικά μαθήματα του πεδίου. Επιπρόσθετα, στοχεύει στην ενημέρωση των φοιτητών για την τρέχουσα διεθνή έρευνα και βιβλιογραφία σε θέματα ειδικής φυσικής αγωγής και προσπαθεί να τους εισαγάγει στον σχεδιασμό και στη διεξαγωγή ερευνητικών εργασιών.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια:
- θα έχει αποκτήσει γενικές γνώσεις σχετικά με τους ειδικούς πληθυσμούς (άτομα με κινητικές, αισθητηριακές, νοητικές, ψυχικές αναπηρίες, κ.λ.π.),
- θα έχει διδαχθεί τις βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις για την αναπηρία,
- θα έχει διδαχθεί τη διδακτική μεθοδολογία κινητικών-φυσικών και αθλητικών δεξιοτήτων σε όλες τις ηλικίες, καθώς και την εξατομικευμένη διδασκαλία,
- θα έχει κατανοήσει τις ιδιαιτερότητες της άθλησης για τη διασφάλιση και προαγωγή της υγείας σε σχέση με τις αναπηρίες,
- θα έχει κατανοήσει τις έννοιες και το περιεχόμενο της κοινωνικής και της σχολικής ένταξης των ατόμων με αναπηρία.
Αξιολόγηση:
Τελική Εξέταση (Final Exam): Αντιστοιχεί στο 100% της συνολικής βαθμολογίας. Λαμβάνει χώρα στο τέλος του εξαμήνου, με μορφή ανάπτυξης θεμάτων ή/και ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών που αφορούν στην ύλη όλου του εξαμήνου.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα