Παρουσίαση/Προβολή
Αναπτυξιακή Ψυχολογία - ΣΕΦΑΑ
(ΘΕ-143Επ) - Μαρία Ψυχουντάκη
Περιγραφή Μαθήματος
ΘΕ–143Υπ /Αναπτυξιακή Ψυχολογία
2 δ.μ. (2 ε.ω. Θεωρία) 4 π.μ.
Καθηγήτρια Μ. Ψυχουντάκη
Σκοποί του μαθήματος
- Η γενική, ισορροπημένη επισκόπηση του χώρου της αναπτυξιακής ψυχολογίας.
- Η άμεση σύνδεση του κλάδου της αναπτυξιακής ψυχολογίας με τη ζωή μας.
- Η ανάδειξη τόσο των κοινών όσο και των διαφορετικών στοιχείων της σύγχρονης πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
- Η αξιοποίηση των πορισμάτων της αναπτυξιακής ψυχολογίας από τους φοιτητές καθηγητικής κατεύθυνσης.
Θεματικές ενότητες
- Εισαγωγή στη διά βίου ανάπτυξη
- Βασικές θεωρίες αναπτυξιακής ψυχολογίας (Ι): Ψυχοδυναμική, Συμπεριφοριστική και Γνωστική προσέγγιση
- Βασικές θεωρίες αναπτυξιακής ψυχολογίας (ΙΙ): Ανθρωπιστική, Αλληλεπιδραστική και Εξελικτική προσέγγιση
- Σωματική ανάπτυξη στην πρώτη παιδική - προσχολική ηλικία
- Γνωστική ανάπτυξη στην πρώτη παιδική - προσχολική ηλικία
- Κοινωνική ανάπτυξη στην πρώτη παιδική - προσχολική ηλικία
- Ανάπτυξη της προσωπικότητας στην πρώτη παιδική - προσχολική ηλικία
- Σωματική και Γνωστική ανάπτυξη στη μέση παιδική ηλικία
- Κοινωνική ανάπτυξη στη μέση παιδική ηλικία
- Ανάπτυξη της προσωπικότητας στη μέση παιδική ηλικία
- Σωματική και Γνωστική ανάπτυξη στην εφηβική ηλικία
- Κοινωνική ανάπτυξη και Ανάπτυξη της προσωπικότητας στην εφηβική ηλικία
- Συνοπτική επισκόπηση
Αξιολόγηση: (α) Συμμετοχή και παρακολούθηση του μαθήματος (15%), (β) Γραπτές εξετάσεις (85%)
Βιβλιογραφία
- Berk, E.L. (2018). Αναπτυξιακή Ψυχολογία: Η προσέγγιση της διά βίου ανάπτυξης (Επιμ. Κ. Μανιαδάκη & Σ. Παπασταθόπουλος). Αθήνα: Εκδ. Κριτική.
- Feldman, S.R. (2009). Εξελικτική Ψυχολογία: Δια βίου ανάπτυξη. (Επιμ. Η. Μπεζεβέγκης). Αθήνα: Εκδόσεις GUTENBERG.
- Berk, E.L. (2013). Η ανάπτυξη του παιδιού (Επιμ. Χ.Τσορμπατζούδης). Αθήνα: Εκδ. Όμιλος ΙΩΝ.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 31 Μαΐου 2010
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα