Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΑΔ/ΕΙΔ - Διοικητική Επιστήμη [ΘΕ435] - Θεωρία

() -  Βασίλειος Μανασής, PhD

Περιγραφή Μαθήματος

Οδηγός μαθήματος: [ΘΕ-435] Διοικητική Επιστήμη: Γενικές Αρχές

 

 

 

Διδάσκων:

 

Β. Μανασής,  PhD

Υπεύθυνος μαθήματος:

 

Καθηγητής Ι. Αυθίνος

 

 

 

Σκοπός:

 

Η εμβάθυνση και κριτική προσέγγιση των αρχών της διοικητικής επιστήμης, για απόκτηση εξειδικευμένης γνώσης και δεξιοτήτων σε βάθος και σε έκταση, προκειμένου ο/η απόφοιτος/η να ανταποκριθεί στην αυτόνομη άσκηση της ειδίκευσης του επαγγέλματός του, με πρακτική εφαρμογή σε ολόκληρο το φάσμα της φυσικής αγωγής, του αθλητισμού και της αναψυχής.

 

 

 

Διδασκαλία:

 

Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας

 

1.       Τι είναι το μάνατζμεντ ? ορισμός ? περιεχόμενο - βασικές έννοιες.

 

2.       Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας στον αθλητισμό.

 

3.       Οι τρεις όψεις της ποιότητας.

 

4.       Σχεδιασμός ποιότητας στον αθλητισμό.

 

5.       Προγραμματισμός της ποιότητας στον αθλητισμό.

 

6.       Οργάνωση και δομές.

 

7.       Διαχείριση ανθρώπινων πόρων.

 

8.       Ηγεσία: Θεωρία και πράξη.

 

9.       Ομάδες εργασίας, επικοινωνία.

 

10.    Έλεγχος.

 

11.    Πρότυπα ποιότητας.

 

12.    Διευθυντικές δεξιότητες.

 

 

 

Γνώσεις:

 

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα γνωρίζει,

 

o        Να πραγματοποιεί αναλύσεις περιβάλλοντος (SWOT)

 

o        Να δομεί: έναν αθλητικό οργανισμό, τμήμα αυτού ή μια οργανωτική διαδικασία

 

o        Να δημιουργεί ομάδες και θέσεις εργασίας

 

o        Να εφαρμόζει διαδικασίες στελέχωσης

 

o        Να δημιουργεί οργανογράμματα οργανισμών και λειτουργίας τους

 

o        Να δημιουργεί χρονοδιαγράμματα (Gantt)

 

o        Να εφαρμόζει διαδικασίες λήψης αποφάσεων

 

o        Να εφαρμόζει τη διαδικασία ΔμΣ

 

o        Να εφαρμόζει διαφορετικά ηγετικά στιλ

 

o        Να αξιολογεί την οργανωτική διαδικασία

 

 

 

Ασκήσεις - Εφαρμογές:

 

Βλέπε Οδηγό Εργαστηρίου Διοικητικής Επιστήμης

 

 

 

Κριτήρια αξιολόγησης:

 

Γραπτές εξετάσεις 50%, εργασία εργαστηρίου 40% (ανάλυση στον Οδηγό Εργαστηρίου Διοικητικής Επιστήμης), παρουσίαση της εργασίας σε μορφή PowerPoint (10%). Τα παραπάνω κριτήρια αξιολόγησης ισχύουν για τρεις (3) εξεταστικές περιόδους μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος. Μετά και την τρίτη εξεταστική, η αξιολόγηση στηρίζεται μόνο και μόνο στις γραπτές εξετάσεις (100%). 

 

 

 

Βιβλιογραφία:

Daft, R. & Benson, A. (2019). Μανατζμεντ. Αθήνα: Κλειδάριθμος.

James, P. (1998). Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας - Μια εισαγωγή. Αθήνα: Κλειδάριθμος.

Montana & Charnov, (2003). Μάνατζμεντ. Αθήνα: Κλειδάριθμος.

Mull R., Bayless, K., Ross C., & Jamieson, L. (1997), Recreational sport management, (3rd Ed.). Champaign, IL, Human Kinetics.

Slack, T. (1997), Understanding sport organizations, Champaign, IL, Human Kinetics

 


 

 

 

Επάρκεια παρακολούθησης:

 

Υποχρεωτική συμμετοχή (80% παρουσίες, επί των πραγματοποιηθέντων μαθημάτων).

 

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009