Παρουσίαση/Προβολή
Κινητική Συμπεριφορά - ΤΕΦΑΑ
(PHED152) - Σταύρου Νεκτάριος
Περιγραφή Μαθήματος
ΘΕ – 235Υπ / Κινητική Συμπεριφορά
2.5 δ.μ. (2 ε.ω. Θεωρία, 1 ε.ω. Εργαστήρια) – 4ο εξάμηνο
Αναπλ. Καθηγητής Ν. Σταύρου
Επιστημονικοί Συνεργάτες: Ε. Μανωλόπουλος - Σ. Πισμίρη
Σκοποί του μαθήματος
1. Η κατανόηση των νευροψυχολογικών εννοιών που συντελούν στον έλεγχο, τη μάθηση και την εκτέλεση κινητικών δεξιοτήτων.
2. Η ενημέρωση γύρω από τη διεθνή έρευνα και βιβλιογραφία σε θέματα Κινητικής Συμπεριφοράς.
3. Η κατανόηση των τεχνικών μέτρησης ψυχοκινητικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων.
4. Η εξοικείωση με το σχεδιασμό και τη διεξαγωγή ερευνητικών εργασιών στο χώρο της Κινητικής Συμπεριφοράς.
Οργάνωση του μαθήματος
Το μάθημα οργανώνεται σε:
(α) διαλέξεις και (β) εργαστήρια
Περιεχόμενα του μαθήματος
- Εισαγωγή στη μελέτη της Κινητικής Συμπεριφοράς
- Εφαρμογή της ψυχολογικής θεωρίας στην κινητική συμπεριφορά
- Επιστημονική έρευνα και μέθοδος στην κινητική συμπεριφορά
- Κινητικές δεξιότητες και ικανότητες
- Νευρικό σύστημα και κινητική συμπεριφορά
- Μνήμη και κινητική συμπεριφορά
- Αντίληψη και κινητική συμπεριφορά
- Προσοχή και κινητική συμπεριφορά
- Διαδικασία επεξεργασίας πληροφοριών
- Ανατροφοδότηση
- Κινητική μάθηση – Διατήρηση – Μεταφορά μάθησης
- Θεωρίες μάθησης και ελέγχου των κινήσεων
- Νοητική απεικόνιση και εξάσκηση
- Φυσική δραστηριότητα, Κόπωση και Νοητική απόδοση
- Η κινητική μάθηση στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
Απαιτήσεις
Παρακολούθηση διαλέξεων, παρακολούθηση εργαστηρίων (υποχρεωτική) και γραπτές εξετάσεις
Προτεινόμενη βιβλιογραφία
Ζέρβας, Ι. (2006). Εισαγωγή στην Κινητική Συμπεριφορά: Ψυχολογική προσέγγιση. Αθήνα: Αυτοέκδοση.
Schmidt, R., & Wrisberg, C. (2009). Κινητική μάθηση & Απόδοση: Μια εφαρμοσμένη προσέγγιση (Επιμ. M.Μιχαλοπούλου). Αθήνα: Αθλότυπο.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα