Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Κινητική Συμπεριφορά - ΤΕΦΑΑ

(PHED152) -  Σταύρου Νεκτάριος

Περιγραφή Μαθήματος

ΘΕ – 235Υπ / Κινητική Συμπεριφορά

2.5 δ.μ. (2 ε.ω. Θεωρία, 1 ε.ω. Εργαστήρια) – 4ο εξάμηνο

Αναπλ. Καθηγητής Ν. Σταύρου

Επιστημονικοί Συνεργάτες: Ε. Μανωλόπουλος - Σ. Πισμίρη

 

Σκοποί του μαθήματος

1. Η κατανόηση των νευροψυχολογικών εννοιών που συντελούν στον έλεγχο, τη μάθηση και την εκτέλεση κινητικών δεξιοτήτων.

2. Η ενημέρωση γύρω από τη διεθνή έρευνα και βιβλιογραφία σε θέματα Κινητικής Συμπεριφοράς.

3. Η κατανόηση των τεχνικών μέτρησης ψυχοκινητικών ικανοτήτων και    δεξιοτήτων.

4. Η εξοικείωση με το σχεδιασμό και τη διεξαγωγή ερευνητικών εργασιών στο χώρο της Κινητικής Συμπεριφοράς.

 

Οργάνωση του μαθήματος

Το μάθημα οργανώνεται σε:

(α) διαλέξεις και (β) εργαστήρια

 

Περιεχόμενα του μαθήματος

  1. Εισαγωγή στη μελέτη της Κινητικής Συμπεριφοράς
  2. Εφαρμογή της ψυχολογικής θεωρίας στην κινητική συμπεριφορά
  3. Επιστημονική έρευνα και μέθοδος στην κινητική συμπεριφορά
  4. Κινητικές δεξιότητες και ικανότητες
  5. Νευρικό σύστημα και κινητική συμπεριφορά
  6. Μνήμη και κινητική συμπεριφορά
  7. Αντίληψη και κινητική συμπεριφορά
  8. Προσοχή και κινητική συμπεριφορά
  9. Διαδικασία επεξεργασίας πληροφοριών
  10. Ανατροφοδότηση
  11. Κινητική μάθηση – Διατήρηση – Μεταφορά μάθησης
  12. Θεωρίες μάθησης και ελέγχου των κινήσεων
  13. Νοητική απεικόνιση και εξάσκηση
  14. Φυσική δραστηριότητα, Κόπωση και Νοητική απόδοση
  15. Η κινητική μάθηση στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

 

Απαιτήσεις

Παρακολούθηση διαλέξεων, παρακολούθηση εργαστηρίων (υποχρεωτική) και γραπτές εξετάσεις

 

Προτεινόμενη βιβλιογραφία

Ζέρβας, Ι. (2006). Εισαγωγή στην Κινητική Συμπεριφορά: Ψυχολογική προσέγγιση. Αθήνα: Αυτοέκδοση.

Schmidt, R., & Wrisberg, C. (2009). Κινητική μάθηση & Απόδοση: Μια εφαρμοσμένη προσέγγιση (Επιμ. M.Μιχαλοπούλου). Αθήνα: Αθλότυπο.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2