Παρουσίαση/Προβολή
7.Διοργάνωση και συμμετοχή σε επιστημονική ημερίδα
(MUSIC529) - Χαψούλας Αναστάσιος, Πούλος Παναγιώτης, Πουλάκης Νίκος, Παπαπαύλου Μαρία, Καλλιμοπούλου Ελένη, Κάβουρας Παύλος
Περιγραφή Μαθήματος
Οι φοιτητές καλούνται να διοργανώσουν επιστημονική ημερίδα με θέμα που σχετίζεται με τα γνωστικά αντικείμενα του ΠΜΣ, εξασκώντας μεταξύ άλλων τις ακόλουθες δεξιότητες: α) προσδιορισμός χώρου και χρόνου διεξαγωγής β) επιλογή τρόπου δημοσιοποίησης, γ) εξασφάλιση υλικοτεχνικής υποστήριξης, δ) ταξινόμηση των υπό παρουσίαση ανακοινώσεων σε συναφείς θεματικούς/μεθοδολογικούς κύκλους και σύνταξη προγράμματος. Στη συνέχεια, κάθε φοιτητής αναλαμβάνει να παρουσιάσει προφορικά σε μορφή επιστημονικής ανακοίνωσης ένα θέμα το οποίο επεξεργάστηκε σε μάθημα του A’ ή Β’ εξαμήνου σπουδών του στο ΠΜΣ.
Ημερομηνία δημιουργίας
Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2023
-
Μαθησιακοί στόχοι
Μετά από την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/-τριες:
· Εξοικειώνονται με τη διαδικασία επιστημονικής επιμέλειας, διοργάνωσης και διεξαγωγής μιας επιστημονικής ημερίδας
· Εξασκούνται στον τεχνικό σχεδιασμό, την παραγωγή και την εκτέλεση μίας επιστημονικής ημερίδας
· Έχουν αναπτύξει βασικές δεξιότητες για την παρουσίαση και υποστήριξη του επιστημονικού τους έργου ενώπιον ενός ακαδημαϊκού κοινού
Έχουν αναπτύξει βασικές ικανότητες ομαδικής συνεργασίας και συντονισμού για την επίτευξη ενός κοινού στόχου
Περιεχόμενο μαθήματος
Οι φοιτητές καλούνται να διοργανώσουν επιστημονική ημερίδα με θέμα που σχετίζεται με τα γνωστικά αντικείμενα του ΠΜΣ, εξασκώντας μεταξύ άλλων τις ακόλουθες δεξιότητες: α) προσδιορισμός χώρου και χρόνου διεξαγωγής β) επιλογή τρόπου δημοσιοποίησης, γ) εξασφάλιση υλικοτεχνικής υποστήριξης, δ) ταξινόμηση των υπό παρουσίαση ανακοινώσεων σε συναφείς θεματικούς/μεθοδολογικούς κύκλους και σύνταξη προγράμματος. Στη συνέχεια, κάθε φοιτητής αναλαμβάνει να παρουσιάσει προφορικά σε μορφή επιστημονικής ανακοίνωσης ένα θέμα το οποίο επεξεργάστηκε σε μάθημα του A’ ή Β’ εξαμήνου σπουδών του στο ΠΜΣ.
Μέθοδοι διδασκαλίας
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Επίβλεψη πρόσωπο με πρόσωπο και εξ αποστάσεως
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
- Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
- Χρήση Τ.Π.Ε. κατά τη δημοσιοποίηση και τη διεξαγωγή της επιστημονικής ημερίδας (διαδίκτυο, social media, powerpoint, βιντεοπροβολέας, web streaming-video, video/ audio αποσπάσματα)
Μέθοδοι αξιολόγησης
Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνική
Μέθοδοι αξιολόγησης:
- Σχεδιασμός και υλοποίηση επιστημονικής ημερίδας (40%)
- Ατομική επιστημονική ανακοίνωση (60%)
Κριτήρια αξιολόγησης
Οι διαδικασίες και τα κριτήρια της αξιολόγησης γνωστοποιούνται στους φοιτητές/τριες μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class.
Βιβλιογραφία
- Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
Eriksen, T.H., 2020. Engaging Anthropology: The Case for a Public Presence. London: Routledge.
Pettan, S., and J.T. Titon, eds. 2019. Public Ethnomusicology, Education, Archives, & Commerce: An Oxford Handbook of Applied Ethnomusicology, Volume 3. Oxford: Oxford University Press.
Booth, V. 1993. Communicating in Science: Writing a Scientific Paper and Speaking at Scientific Meetings. Cambridge: Cambridge University Press.
Faulkes, Z., 2021. Better Posters: Plan, Design and Present an Academic Poster. Pelagic Publishing Ltd.
Bastow, Simon, Patrick Dunleavy, and Jane Tinkler. The Impact of the Social Sciences: How Academics and their Research make a Difference. Sage, 2014.
- Συναφή επιστημονικά περιοδικά