Παρουσίαση/Προβολή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ
(MEDIA486) - Λαμπρινή Παπαδοπούλου
Περιγραφή Μαθήματος
To μάθημα Πολιτική Οικονομία των ΜΜΕ απευθύνεται στους τριτοετείς φοιτητές του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ.
Χαρτογραφεί και εξετάζει τη δυναμική σχέση των ΜΜΕ με τις ευρύτερες οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές σχέσεις εξουσίας και τις επιπτώσεις που έχει αυτή η αλληλεπίδραση στην δημόσια σφαίρα και στον πλουραλισμό της ενημέρωσης.
Εστιάζει σε ζητήματα όπως ο ρόλος του κεφαλαίου, η εμπορευματοποίηση και η συγκέντρωση της ιδιοκτησίας στα Μέσα. Εξετάζει τις επιπτώσεις της παγκοσμιοποίησης, τα μοντέλα ιδιοκτησίας, την επίδραση των ψηφιακών τεχνολογιών και των διαφορετικών πηγών χρηματοδότησης στα ΜΜΕ
Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται και στην μελέτη της πολιτικής οικονομίας του διαδικτύου καθώς και στους ευρύτερους κοινωνικούς, οικονομικούς και πολιτικούς παράγοντες οι οποίοι συνετέλεσαν στην ανάδειξη των σύγχρονων ολιγοπωλίων του διαδικτύου.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα