Παρουσίαση/Προβολή
Εισαγωγή στις συγκρούσεις και διαχείριση συγκρούσεων
(MEDIA450) - Ανθή Σιδηροπούλου
Περιγραφή Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή των φοιτητών στο πολυεπιστημονικό πεδίο των συγκρούσεων. Οι φοιτητές θα μελετήσουν διαφορετικούς ορισμούς της σύγκρουσης και θα κατανοήσουν τα συναισθήματα που συνδέονται με τις συγκρουσιακές καταστάσεις. Επίσης, θα εξοικειωθούν με επικοινωνιακές πρακτικές διαχείρισης συγκρούσεων και θα κατανοήσουν τη συμβολή των πρακτικών των ΜΜΕ στη διατήρηση ή στην απομείωση μιας σύγκρουσης.
Το μάθημα αποτελείται από διαλέξεις, ερευνητικές εργασίες και παρουσιάσεις των φοιτητών.
Αξιολόγηση: ερευνητική εργασία ( 30%), παρουσίαση (20%), τελική εξέταση (κουίζ 50%)
To μάθημα θα πραγματοποιείται κάθε Τετάρτη 9:00 - 12:00, στην αίθουσα 307
Ώρες γραφείου διδάσκουσας: Τετάρτη 13:00 - 15:00 (γρ.308)
E-mail επικοινωνίας: asidirop@media.uoa.gr
Ενδεικτική βιβλιογραφία
Bruner, J. (1997/1990). Πράξεις Νοήματος. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Bruner, J. (2004/2002). Δημιουργώντας Ιστορίες: Νόμος, Λογοτεχνία, Ζωή. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Burgoon, M., Hunsaker, F.G. & Dawson, E. (1994). Human communication. MI: Sage Publications.
Γαλάνης, Γ.Ν. (1999). Εισαγωγή στην ψυχολογία της καθημερινής διαπροσωπικής επικοινωνίας. Εκδόσεις Παπαζήση.
Camp and Saferworld (2014) “Training of trainers manual - Transforming conflict and building peace.
Cha, M., Benevenuto, F., Ahn, Y.-Y. & Gummadi, K.P. (2012). Delayed information cascades in Flickr: Measurement, Analysis and Modeling. Computer Networks, 56(3), 1066-1076.
Cyrulnik, B. (2010/2008). Η Αυτοβιογραφία Ενός Σκιάχτρου. Αθήνα: Κέλευθος.
Cyrulnik, B. (2015/2012). Τρέξε να σωθείς, η ζωή σε καλεί. Αθήνα: Κέλευθος.
Giddens, A. (2014/1990). Οι Συνέπειες της Νεωτερικότητας. Αθήνα: Κριτική.
Halperin, E. (2016). Emotions in conflict: Inhibitors and facilitators of peace making. NY: Routledge.
Hillos, M. (2004). Personnel Managers and Crisis Situations, No. 136, Helsingfors, Publications of the Swedish School of Economics & Business Administration.
Iyengar, S. (1991). Is anyone responsible? How television frames political issues. Chicago: University of Chicago Press.
Zembylas, M. (2015). Emotion and traumatic conflict. NY: Oxford University Press.
Μαδιάνος, Μ.Γ. & Οικονόμου, Μ. (2014). Ελληνική κρίση, «εθνική» κατάθλιψη και ασκήσεις επιβίωσης. Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτης.
Ναυρίδης, Κλ. & Χρηστάκης, Ν. (Επιμ.) (2005). Κοινωνίες σε Κρίση και Αναζήτηση Νοήματος. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Ντάβου, Μπ. (2015). Σύγκρουση και συγκίνηση στις διαπροσωπικές σχέσεις. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση.
Oatley Κ. & Jenkins J.M. (2004). Συγκίνηση: Ερμηνείες και Κατανόηση (μεταφ. Μπ. Ντάβου & Μ. Σόλμαν), Αθήνα: Παπαζήσης.
Olk, Μ.Ε. & Friedlander, M.L. (1992). Role conflict and ambiguity in the supervisory experience of counselor trainees. Journal of Counseling Psychology, 39, 389-397. doi: 10.1037/0022-0167.39.3.389
Πουλόπουλος, Χ. (2015). Κρίση, Φόβος και Διάρρηξη της Κοινωνικής Συνοχής. Αθήνα: Τόπος.
Ross, A. A. G. (2014). Mixed emotions: Beyond fear & hatred in international conflict. Chicago: The University of Chicago Press.
Valkenburg, P.M., Semetko, H. A., de Vreese, C.H. (1999). The effects of news frames on reader’s thoughts and recall. Communication Research, 26(5), 550-569.
Ειδικό τεύχος: Best practices in risk and crisis communication. Journal of Applied Communication Research, 2006, 34(3).
Ημερομηνία δημιουργίας
Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα