Παρουσίαση/Προβολή
Ολοκληρωμένη Επικοινωνία και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
(MEDIA385) - Αικατερίνη Σταυριανέα
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα εξετάζει διαφορετικούς τομείς του νέου ψηφιακού περιβάλλοντος μάρκετινγκ και περιλαμβάνει ενότητες όπως Search Engine Optimization, social media marketing, στρατηγική μάρκετινγκ και συμπεριφορά καταναλωτή σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, digital marketing analytics. Στόχος είναι να κατανοηθεί καλύτερα το νέο ψηφιακό περιβάλλον και οι αλλαγές που έχει επιφέρει στο μάρκετινγκ και να αποκτηθούν τα απαραίτητα εργαλεία που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και δυνατότητες.
Οι παραδόσεις του μαθήματος εισάγουν τους φοιτητές/τριες στο πεδίο της ολοκληρωμένης επικοινωνίας (Integrated Marketing Communications) ώστε να είναι σε θέση να λαμβάνουν αποτελεσματικές αποφάσεις στρατηγικής και τακτικής και να είναι σε θέση να κατανοούν να σχεδιάζουν, να υλοποιούν και να αξιολογούν επικοινωνιακές καμπάνιες. Θα εξετασθούν οι πιο πρόσφατες τάσεις και εργαλεία της ολοκληρωμένης επικοινωνίας ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο δραστηριότητες όπως οι προωθητικές ενέργειες, η διαφήμιση, οι δημόσιες σχέσεις, τα ψηφιακά μέσα προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα επικοινωνιακά αποτελέσματα.
Βιβλιογραφία
- E-Marketing-Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο Σιώμκος Γ. - Τσιάμης Ι. (2016) Εκδόσεις Λιβάνης.
- Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ, Βλαχοπούλου Μ. και Δημητριάδης Σ. (2014). Εκδόσεις Rosili.
- Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Σιώμκος Γ. (2016), Εκδόσεις Λιβάνη
- Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital (2016) by Philip Kotler, Hermawan Kartajaya , Iwan Setiawan, Wiley
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα