Παρουσίαση/Προβολή
Διοίκηση και Μάρκετινγκ των ΜΜΕ
(MEDIA365) - Αικατερίνη Σταυριανέα
Περιγραφή Μαθήματος
Στόχοι του μαθήματος
Να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες την έννοια, τη φιλοσοφία και τις αρχές του σύγχρονου μάρκετινγκ και να εξοικειωθούν με τις βασικές του λειτουργίες.
Να μπορούν οι φοιτητές/τριες να κατανοούν τιs ανάγκες και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, να μπορούν να διακρίνουν τα διαφορετικά τμήματα των πελατών μέσα από τη διαδικασία της τμηματοποίησης και της στόχευσης να μπορούν να παρέχουν διαφοροποιημένα προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών.
Επίσης να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν με αποτελεσματικό τρόπο τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ, παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες με αξία για τους καταναλωτές και να είναι σε θέση να δημιουργούν ισχυρά brands.
Τέλος, επιχειρείται να δοθεί με κατανοητό, αλλά και κατά το δυνατό πλήρη τρόπο, η μορφή και η δομή των οργανισμών Μ.Μ.Ε σε τοπικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο, των δομών μάνατζμεντ που τους διέπουν και της οικονομικής τους διάστασης.
Περιγραφή του μαθήματος
Στο μάθημα παρουσιάζεται το επιστημονικό πεδίο του μάρκετινγκ και οι βασικές αρχές που το διέπουν με έμφαση και στη λειτουργία του στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον. Οι παραδόσεις του μαθήματος περιλαμβάνουν την εξέλιξη και το αντικείμενο του μάρκετινγκ, το περιβάλλον και τους παράγοντες που το επηρεάζουν, την έννοια και την αξία της εμπορικής επωνυμίας (brand). Εξετάζεται η συμπεριφορά του καταναλωτή, η στρατηγική και τα προγράμματα μάρκετινγκ, οι έννοιες τις τμηματοποίησης, στόχευσης και τοποθέτησης. Τέλος, παρουσιάζονται οι πολιτικές για το προϊόν , την τιμή , τη διανομή και την επικοινωνία.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα