Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Εισαγωγή στη Διαφημιστική Επικοινωνία

(MEDIA364) -  Αικατερίνη Σταυριανέα

Περιγραφή Μαθήματος

Περιγραφή του μαθήματος και μαθησιακοί στόχοι

 

Στις παραδόσεις του μαθήματος εξετάζονται η διαδικασία, οι λειτουργίες, οι βασικές αρχές  και η δημιουργία της διαφήμισης, στην οποία περιλαμβάνεται η ίδια η διαφημιστική εκστρατεία, το brief (η απαραίτητη πληροφορία για την «κατασκευή» της διαφήμισης), οι στόχοι και οι στρατηγικές της, ο προϋπολογισμός και η αποτελεσματικότητα, καθώς και η ηθική πλευρά της διαφήμισης, σε συνδυασμό με την συσχέτιση ανάμεσα στην διαφήμιση και στα Μ.Μ.Ε. Κατανόηση των κοινών-στόχων, της έρευνας για το διαφημιστικό πρόγραμμα, τη δημιουργία και ανάλυση των διαφημίσεων μέσα από παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων.

Επίσης, γίνεται μία σύντομη αναφορά ευρύτερα στην ιστορική εξέλιξη της  Ευρωπαϊκής, αλλά ειδικότερα και της Ελληνικής διαφήμισης. Εξετάζεται η σχέση της διαφήμισης με τη στρατηγική μάρκετινγκ αλλά και ο κοινωνικός της ρόλος καθώς και οι οικονομικές τις επιπτώσεις.

Ακόμη, στο μάθημα αναλύεται η διαφημιστική αγορά και οι εξηγούνται οι διακριτοί ρόλοι των διαφόρων εμπλεκομένων (πελάτες, διαφημιστικές εταιρίες). Έμφαση δίνεται στη διαδικτυακή διαφήμιση, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα ψηφιακά μέσα. Οι παραδόσεις ολοκληρώνονται με μια ευρεία συζήτηση για την κριτική, τις μελλοντικές τάσεις και προοπτικές της διαφήμισης.

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018