Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Μεθοδολογία Έρευνας/ Research Methodologies in Cultural Studies

(MEDIA360) -  Δέσποινα Χρονάκη

Περιγραφή Μαθήματος

Brief overview

This methodological class aims at familiarizing students with a diverse array of methods and analytical strategies in media research within the cultural studies paradigm. Students will be offered an introductory lecture on the ontological and epistemological stance of cultural studies. The second part of the class includes lectures on qualitative methods of research in both online and physical spaces, while the third part will focus on specific analytical strategies in cultural studies research that students will possibly apply during their studies but also for the purposes of designing and analysing data for the MA final dissertation. They ‘ll be offered a separate lecture on audience reception studies and the significance of studying audiences, as well as a lecture on disseminating research in public, media, policy and academic fora.

 

Σύντομη Περιγραφή

Το εν λόγω μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των φοιτητών με διαφορετικές ποιοτικές μεθοδολογίες στο πεδίο τωνΣπουδών Μέσων και των Πολιτισμικών Σπουδές. Οι διαλέξεις και η πρακτική εξάσκηση των φοιτητριών και φοιτητών στο πλαίσιο του μαθήματος είναι προσαρμοσμένα στη συνεχή εξέλιξη των ερευνητικών μεθοδολογιών στο πεδίο, τόσο όσον αφορά παραδοσιακές μεθόδους εθνογραφικής έρευνας, όσο και σε ό,τι αφορά ψηφιακή εθνογραφική έρευνα (digitalethnographies). Οι φοιτήτριες και φοιτητές εξοικειώνονται με τη διαδικασία του σχεδιασμού, της διεξαγωγής και της εξαγωγής αποτελεσμάτων ποιοτικών ερευνών εντός και εκτός τεχνολογιών δικτύωσης (networking cultures), για να μπορούν να ανταποκριθούν τόσο στις ακαδημαϊκές τους σπουδές όσο και σε απαιτήσεις του επαγγελματικού τους χώρου (π.χ. δημοσιογραφική έρευνα, χάραξη στρατηγικών, project management, πολιτική επικοινωνία, corporatepr/communication management). Παράλληλα, διδάσκονται ξεχωριστά για ζητήματα ηθικής στην κοινωνική έρευνα και την έρευνα Μέσων καθώς και για ζητήματα κριτικής ανάγνωσης ποσοτικής έρευνας (συμπεριλαμβάνονται διαλέξεις για την ανάγνωση και κριτική συζήτηση για δημοσκοπήσεις). Τέλος, εξοικειώνονται με ένα εύρος αναλυτικών στρατηγικών(π.χ. content and thematic analysis, discourse analysis, CDA, textual analysis, narrative analysis), εφαρμόσιμων τόσοστην ακαδημαϊκή έρευνα στις Σπουδές Μέσων και τις Πολιτισμικές Σπουδές όσο και σε επίπεδο χάραξης στρατηγικών και δημοσιογραφικής έρευνας.

 

This classs objectives  

Upon completing this class, students will be able to:

  1. Understand the terminology and significance of qualitative methodologies online and offline in media and cultural studies
  2. Design small scale research projects and read quantitative and qualitative research critically
  3. Apply methods and analytical strategies in both online and physical data
  4. Familiarise with the significance of research and qualitative research in specific in media and cultural studies
  5. Understand the ethics and challenges of doing robust qualitative research in media and cultural studies

 Κύριοι στόχοι του μαθήματος

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτήτριες και φοιτητές αναμένεται να μπορούν:

  1. Να κατανοήσουν την ορολογία και τη σημασία της ποιοτικής έρευνας (στο διαδικτύο και εκτός διαδικτύου) στις Σπουδές Μέσων και τις Πολιτισμικές Σπουδές
  2. Να σχεδιάζουν μικρής κλίμακας ερευνητικά έργα και να διαβάζουν κριτικά τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές μελέτες
  3. Να εφαρμόζουν μεθόδους συλλογής και ανάλυσης δεδομένων σε διαδικτυακά και μη περιβάλλοντα
  4. Να κατανοήσουν τα ηθικά ζητήματα και τις προκλήσεις της υλοποίησης μεθοδολογικά αξιόπιστης και επιστημολογικά άρτιας έρευνας στις Σπουδές Μέσων και τις Πολιτισμικές Σπουδές

 

Attending class

  • Attending class is compulsory as per provisions in the guide of the Master’s programme. Students may be absent only twice throughout the semester

 

 Παρουσίες

  • Οι παρουσίες στις παραδόσεις είναι υποχρεωτικές βάσει του κανονισμού του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών, επιτρέπονται μέχρι δύο απουσίες.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018