Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ειδικά Θέματα Διαφημιστικής Επικοινωνίας

(MEDIA321) -  Αικατερίνη Σταυριανέα

Περιγραφή Μαθήματος

Περιγραφή του μαθήματος και μαθησιακοί στόχοι

Διαφήμιση και Διαφημιστική εκστρατεία, Διαφημιστικοί στόχοι, στρατηγική μηνυμάτων και επιλογές των διαφημιστικών μέσων. Διαφήμιση στο ψηφιακό περιβάλλον (διαδίκτυο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

Οι παραδόσεις του μαθήματος εξετάζουν σε βάθος τη στρατηγική αλλά και τη δημιουργική (ύφος, τεχνικές) όψη της διαφήμισης. Με τη χρήση παραδειγμάτων και case studies παρουσιάζονται αναλυτικά οι επιλογές όσον αφορά στο σχεδιασμό, στην υλοποίηση και τα διαφημιστικά μέσα προκειμένου να μεταδοθεί και να αποδοθεί αποτελεσματικά το διαφημιστικό μήνυμα. Αναλύονται οι έννοιες της αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας καθώς και η έννοια της Ολοκληρωμένης επικοινωνίας.

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να υλοποιούν διαφημιστικά προγράμματα, να τα αξιολογούν και να αντιλαμβάνονται σε βάθος τη λειτουργία της διαφήμισης χρησιμοποιώντας θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία.

Βιβλια Μαθήματος:

Διαφήμιση και Προώθηση, 10η Έκδοση, Belch G. - Belch M.

Αποτελεσματική Διαφήμιση, C. Arens, W.Arens, M.Weigold, D.Scheafer

Εφαρμοσμένη επικοινωνία, Windahl Swen,Signitzer Benno,Olson Jean T.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018