Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Προπαγάνδα και ΜΜΕ

(MEDIA309) -  Μιχάλης Ταστσόγλου

Περιγραφή Μαθήματος

Η προπαγάνδα επιστημονικά είναι μία έννοια ουδέτερη. Αυτή η ουδετερότητά της έγκειται στο ότι πρόκειται για ένα εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού. Υπό αυτό το πρίσμα εμπίπτει άμεσα στο επιστημονικό πεδίο της στρατηγικής επικοινωνίας, η οποία μπορεί άλλοτε να χρησιμοποιείται προς θετική και άλλοτε προς αρνητική κατεύθυνση. Όμως, δεν είναι η προπαγάνδα που- θα πρέπει να- ευθύνεται για τις αρνητικές της επιπτώσεις, αλλά εκείνοι που την εκπονούν. Σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές/ριες να μπορούν μετά το πέρας του μαθήματος να εξηγούν την έννοια, να κατανοούν τις προεκτάσεις της ως προς τη στρατηγική επικοινωνία και τις μείζονος σημασίας μορφές της, αλλά και να αναγνωρίζουν τον προπαγανδιστικό λόγο και τα βασικά στοιχεία που τον διέπουν. Ως εκ τούτου, οι προπαγανδιστικές πρακτικές τίθενται στο επίκεντρο του μαθήματος, καθώς αναδιαμορφώνουν κι εξελίσσουν την προπαγάνδα τόσο ως επιστημονικό πεδίο, όσο και ως εργαλείο επικοινωνίας. Οι βασικοί άξονες του μαθήματος είναι ο ορισμός της προπαγάνδας, η ιστορική αναδρομή στην εξέλιξή της, τα είδη και οι μορφές της, οι μέθοδοι και οι τεχνικές προπαγάνδας, αλλά και η σχέση της με τα ΜΜΕ ως βασικό πεδίο εφαρμογής της.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017