Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ψυχοκοινωνιολογία των ΜΜΕ

(83 Ε 112) -  Νικόλας Χρηστάκης

Περιγραφή Μαθήματος

Στόχοι

Η εισαγωγή

(α) στην κοινωνιοψυχολογική θεώρηση της κοινωνικής επικοινωνίας,

(β) σε έναν συστηματικό τρόπο προσέγγισης των δράσεων κάθε επικοινωνίας και των μαζικών επικοινωνιών στο ατομικό, στο μικρο-κοινωνικό (ομαδικό) και στο μακρο-κοινωνικό επίπεδο, καθώς και

(γ) σε μια συζήτηση αναφορικά με τη σύνδεση γνωστικού και κοινωνικού στην παραγωγή τρόπων κατανόησης του κοινωνικού κόσμου και τοποθετήσεων των ατόμων και των ομάδων. Εδώ οι μαζικές επικοινωνίες θεωρούνται ως μια κατηγορία της ευρύτερης κοινωνικής επικοινωνίας, και η δράση τους συμπληρώνει αυτήν των διαπροσωπικών και των διομαδικών ανταλλαγών, της κυκλοφορίας των συλλογικών μύθων και των φημών, της τέχνης κ.ο.κ. αναφορικά με τη συγκρότηση, επεξεργασία και εξέλιξη των κοινωνικών αναπαραστάσεων και των ιδεολογιών. Άρα θα γίνουν αναφορές

(δ) στη σημειολογία, τις πολιτισμικές σπουδές και την πρόσληψη.

 

Πλάνο

  1. Εισαγωγικά
  2. Είδη κοινωνικής επιρροής
  3. Μάζα, κοινό (ακροατήριο) και «κλασική» πολιτική προπαγάνδα
  4. Κοινωνικές στάσεις, αλλαγή και αντίσταση στην αλλαγή τους
  5. Καθοδηγητές γνώμης, έκβαση του μηνύματος
  6. Κοινωνική σκέψη και κοινωνικές αναπαραστάσεις
  7. Σημειολογία και πρόσληψη
  8. Το τηλεοπτικό δελτίο ειδήσεων

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017