Παρουσίαση/Προβολή
Διαφήμιση, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και Μάρκετινγκ
(MEDIA290) - Σταυριανέα Αικατερίνη. Συνεργάτης: Δρ. Α. Καραδημητρίου
Περιγραφή Μαθήματος
Από τη διαφήμιση έως τη δημοσιογραφία και από την εφημερίδα έως το εταιρικό δελτίο τύπου και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η επικοινωνία διαθέτει πολυάριθμες πρακτικές εκφάνσεις. Το μάθημα έχει στόχο να χαρτογραφήσει το νέο και ταχύτατα μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον της «ολοκληρωμένης» επικοινωνιακής δράσης (integrated communication) μέσα στο οποίο καλούνται να δραστηριοποιηθούν και να λάβουν αποφάσεις οι σύγχρονοι επαγγελματίες της επικοινωνίας.
Ειδικότερα, το μάθημα αποσκοπεί στην κατανόηση της διαχείρισης της επικοινωνίας, του branding, δηλαδή της επικοινωνιακής μεταμόρφωσης του προϊόντος σε μάρκα, του ρόλου, της αξίας και των κύριων εργαλείων της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων, αναδεικνύοντας τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο τις βασικές τους αρχές και τους κανόνες λειτουργίας τους. Iδιαίτερη έμφαση δίνεται στην προσέγγιση της ολοκληρωμένης επικοινωνίας.
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα