Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

(MEDIA215) -  Κατερίνα Σταυριανέα

Περιγραφή Μαθήματος

Οι δημόσιες σχέσεις ως πολυδιάστατη διαδικασία στρατηγικής επικοινωνίας επιτελούν έναν ολοένα και πιο διευρυμένο ρόλο στην εξέλιξη και επιτυχία μιας σύγχρονης επιχείρησης/οργανισμού. Επιπλέον, η επιταχυνόμενη άνοδος της λογικής της δημιουργίας σχέσεων με τις ομάδες ενδιαφέροντος είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το ραγδαία εξελισσόμενο τεχνολογικό περιβάλλον του 21ου αιώνα. Σε γενικές γραμμές, το μάθημα αυτό αναλύει την πολυδιάστατη φύση και λειτουργία των δημοσίων σχέσεων σκιαγραφώντας το ρόλο τους έτσι όπως αυτός εξελίσσεται στο νέο επικοινωνιακό περιβάλλον. Ειδικότερα, το μάθημα εξετάζει την έννοια και συμβολή των δημόσιων σχέσεων, τα μοντέλα δημοσίων σχέσεων, την έρευνα και αναγνώριση των ομάδων κοινού, τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων, τη διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τέλος το ρόλο των κοινωνικών μέσων.

 

Βιβλία μαθήματος

  •  Ξύγγη, Μ.Ι. (2012). Δημόσιες Σχέσεις: Θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές, Εκδόσεις Προπομπός, Αθήνα.
  • Windahl, S., Signitzer, B., Olson, J. (1998). Εφαρμοσμένη Επικοινωνία. Μια εισαγωγή στον επικοινωνιακό σχεδιασμό. Επιμέλεια: Στέλιος Παπαθανασόπουλος.  Καστανιώτης, Αθήνα.
  • Λυμπερόπουλος, Δ., Παπαλεξανδρή, Ν. (2014). Δημόσιες Σχέσεις, Εκδόσεις Μπένου, Αθήνα.
  • Hendrix, J. (2008). Δημόσιες Σχέσεις. Μελέτες Περιπτώσεων. Επιμέλεια: Πρόδρομος Γιαννάς Μετάφραση: Σοφία Θεοδοσιάδου, Έλλην.

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014