Παρουσίαση/Προβολή
Monitoring των ΜΜΕ
(MEDIA204) - Μιχάλης Ταστσόγλου
Περιγραφή Μαθήματος
Το σεμινάριο περιλαμβάνει τη διδασκαλία στοιχείων γνώσης που αναδεικνύουν την ερευνητική σημασία και αξία που ενέχει η διαδικασία της καταγραφής, αποθήκευσης και ανάλυσης του περιεχομένου των ΜΜΕ. Στο επίκεντρο τίθεται η ποσοτική έρευνα και οι φοιτητές και φοιτήτριες μαθαίνουν πώς διεξάγονται οι κοινωνικές έρευνες στα ΜΜΕ με ανάλυση περιεχομένου. Κατά το πρώτο ήμισυ του εξαμήνου τα μαθήματα έχουν περισσότερο θεωρητικό χαρακτήρα, ενώ κατά το δεύτερο ήμισυ αποκτούν χαρακτήρα πρακτικό. Στο θεωρητικό κομμάτι οι φοιτητές και οι φοιτήτριες καλούνται να αναπτύξουν γνώσεις σχετικές με το γιατί πρέπει να ερευνώνται τα ΜΜΕ, το πώς ερευνώνται, αλλά και ποια σημεία ανάλυσης χρήζουν διερεύνησης ανάλογα με το σκοπό για τον οποίο τελείται η διαδικασία της αποδελτίωσης (πολιτική επικοινωνία προσώπων ή φορέων, ελεγκτική διάσταση, προώθηση προϊόντος, επικοινωνιακή ανάλυση συγκεκριμένων θεμάτων κτλ). Το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με τη συγγραφή θεωρητικού πλαισίου για έρευνα πάνω σε ένα κοινωνικό θέμα που τυγχάνει κάλυψης από τα ΜΜΕ. Στο πρακτικό κομμάτι δίνεται έμφαση στη μεθοδολογία της έρευνας ως εκ των ων ουκ άνευ συνθήκη για τη σωστή εξαγωγή αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων, στην ανάπτυξη πρωτοκόλλου έρευνας και στη διαδικασία της εισαγωγής και κωδικοποίησης δεδομένων σε λογισμικό (SPSS). Tο πρακτικό μέρος ολοκληρώνεται κατά την εξεταστική περίοδο με την κατάθεση ατομικής εργασίας,ηοποία θα στηρίζεται στην ανάλυση περιεχομένου των ΜΜΕ.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα