Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Planification de l’enseignement du FLE (2016-17)

(641085) -  Αργυρώ Πρόσκολλη

Περιγραφή Μαθήματος

Στόχος αυτού του μαθήματος είναι η ανάπτυξη της ικανότητας του εκπαιδευτικού να αξιοποιεί τις γνώσεις του σε θέματα διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στο πλαίσιο του σχεδιασμού διδακτικών διαδρομών που να υλοποιούνται αποτελεσματικά μέσα από εκπαιδευτικές πρακτικές με συγκεκριμένο μαθησιακό κοινό (παιδιά, έφηβοι, ενήλικες) και σε ιδιαίτερο μαθησιακό περιβάλλον.

Μελετώνται εκ νέου (βλ. προαπαιτούμενα μαθήματα 1063 και 1080) βασικές αρχές και έννοιες της σύγχρονης Διδακτικής των Γλωσσών και των συναφών επιστημών, υπό την οπτική του τρόπου με τον οποίο αξιοποιούνται στο σχεδιασμό της διδασκαλίας/εκμάθησης της γλώσσας: στοχοθεσία με όρους δεξιοτήτων που πρέπει να αναπτύξει ο μαθητής για ορθή και αποτελεσματική χρήση της γλώσσας μέσα από τις διάφορες/διαφορετικές δραστηριότητες γλωσσικής επικοινωνίας (πρόσληψη, παραγωγή, διάδραση/διεπίδραση και διαμεσολάβηση), περιεχόμενα διδασκαλίας/μάθησης και είδη εκπαιδευτικού/μαθησιακού υλικού, μέθοδοι, τεχνικές και στρατηγικές διδασκαλίας, υποστηρικτικά μέσα διδασκαλίας της γλώσσας, μορφές και τρόποι αξιολόγησης των γλωσσικών εκμαθήσεων/κατακτήσεων…

Έμφαση δίνεται στη μεθοδολογική προσέγγιση της «δρασιακής προοπτικής» (προσέγγιση με προσανατολισμό στη δράση) και την βιωματική μάθηση που προετοιμάζουν το μαθητή στην ενεργητική χρήση της γλώσσας μέσα από διάφορες δραστηριότητες, διαδικασίες και ενέργειες - συχνά κοινωνικο-επαγγελματικού χαρακτήρα - (approche par les tâches) που ανταποκρίνονται σε αυτές της πραγματικής ζωής  και ως εκ τούτου αποκτούν νόημα, αποτελούν παράγοντα κινητοποίησης και εμπλέκουν τον μαθητή στην εκμάθηση της γλώσσας.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016