Παρουσίαση/Προβολή
Planification de l’enseignement du F.L.E. (2012-13)
(FRL265) - Argyro Proscolli
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα αυτό προσφέρεται στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάπτυξης της ικανότητας του εκπαιδευτικού να επενδύει τις γνώσεις του στις εκπαιδευτικές πρακτικές. Με την έννοια αυτή, πραγματεύονται βασικές αρχές και έννοιες της Διδακτικής υπό την οπτική του τρόπου με τον οποίο αξιοποιούνται κατά το σχεδιασμό της διδασκαλίας/εκμάθησης της γλώσσας: στοχοθεσία με όρους δεξιοτήτων που πρέπει να αναπτύξει ο μαθητής στη χρήση της γλώσσας, περιεχόμενα μάθησης και είδη εκπαιδευτικού/μαθησιακού υλικού, δραστηριότητες γλωσσικής επικοινωνίας, μέθοδοι, τεχνικές και στρατηγικές διδασκαλίας, υποστηρικτικά μέσα διδασκαλίας της γλώσσας, μορφές και τρόποι αξιολόγησης των γλωσσικών εκμαθήσεων/κατακτήσεων…
Έμφαση δίνεται στη δρασιακή προοπτική (perspective actionnelle) και την ενεργητική βιωματική μάθηση που καλεί το μαθητή σε ενεργητική χρήση της γλώσσας μέσα από διάφορες δράσεις και ενέργειες που ανταποκρίνονται σε αυτές της πραγματικής ζωής και ως εκ τούτου αποκτούν νόημα και αποτελούν παράγοντα κινητοποίησης και δημιουργίας κινήτρων για την εκμάθηση των γλωσσών (approche par les tâches, learning by design). Η θέση αυτή έχει σαφώς επιπτώσεις στη μεθοδολογική προσέγγιση και διαδικασία της διδασκαλίας των γλωσσών και των συνιστωσών της (κοινό-στόχος και τα χαρακτηριστικά του∙ χώρος και εξοπλισμός/μέσα∙ στρατηγικές, μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας…)
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα