Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

PLANNING AND CONDUCTING RESEARCH

(ENL170) -  Έλλη Υφαντίδου

Περιγραφή Μαθήματος

Στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές/τριες με την ερευνητική διαδικασία και τη σύνθεση της επίσημης γραπτής της μορφής. Οι φοιτητές/τριες θα εξασκηθούν σε τεχνικές διερεύνησης του θέματος (βιβλιογραφική αναζήτηση, μέθοδοι συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων, ανάλυση ευρημάτων) και δομής της ερευνητικής εργασίας (τεκμηρίωση, ανασκόπηση βιβλιογραφίας, ενσωμάτωση διαφορετικών απόψεων, παρουσίαση θεωρητικού πλαισίου και αποτελεσμάτων). Απαραίτητη θεωρείται η συλλογή πρωτότυπου υλικού/δεδομένων βάσει καθορισμένης ερευνητικής μεθοδολογίας - ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, μη-γλωσσικές δοκιμασίες - η ακριβής περιγραφή και ανάλυση του υλικού και η εξαγωγή συναφών συμπερασμάτων. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην επιτυχή χρήση του ερευνητικού και επιστημονικού λόγου (π.χ. μέσω επεξηγήσεων, παραφράσεων, συνοψίσεων).

 

Η αξιολόγηση θα γίνει βάσει συγκεκριμένων εργασιών που θα εκπονήσουν οι φοιτητές/ιες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και τη σχεδίαση, πρωτοτυπία και επιστημονικότητα της ερευνητικής εργασίας που υποβάλλουν στο τέλος του εξαμήνου. Δεν προβλέπεται τελική γραπτή εξέταση.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παρακολούθηση των εβδομαδιαίων διαλέξεων και των εξατομικευμένων tutorials κρίνεται απαραίτητη για τον συντονισμό τησ ύλης, των επι μέρους εργασιών και της τελικής ερευνητικής εργασίας.

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

  • Συμπληρωματικά Στοιχεία:

    Course Description

    The course aims at familiarizing students with the research process and methodology as well as the composition of the research paper (final draft). Students are required to apply research techniques (bibliography search, data collection, data analysis) and structure the project accordingly (review of literature/theoretical background, methodology, data description, discussion/interpretation of results, source documentation). Original data, its presentation and analysis, relevant conclusions drawn as well as effective use of academic English are standard requirements for successfully completing the course.

     

    Assessment: 50% Assignments - 50% Research Paper.  

    Recommendation: First Class Attendance.