Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ιστορία Νεοελληνικής Εκπαίδευσης (Σταύρου-Δημητροπούλου)

(EDS265) -  Δημήτριος Φωτεινός

Περιγραφή Μαθήματος

Αντικείμενο του μαθήματος είναι η Ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους μέχρι σήμερα, καθώς επίσης και η θεωρητική προσέγγιση στην Ιστορία της εκπαίδευσης. Ειδικότερα, θα μας απασχολήσουν οι εξής θεματικές: 

 

  • Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και η αντίστοιχη νομοθεσία
  • Εμπλεκόμενοι φορείς και πολιτικές
  • Δομικές σχέσεις και προβλήματα
  • Θεωρίες για την ερμηνεία των μετασχηματισμών και μεταβολών
  • Θεωρίες που διαμόρφωσαν την εκπαίδευση στο νεοελληνικό κράτος

Μαθησιακοί Στόχοι
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:

  • Να κατανοούν τη διαχρονική εξέλιξη της νεοελληνικής εκπαίδευσης.
  • Να διακρίνουν τις αιτίες και τους παράγοντες που επηρέασαν τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις.
  • Να αναγνωρίζουν τους εμπλεκόμενους φορείς και να ερμηνεύουν τη δράση τους.
  • Να συνδέουν τις σύγχρονες εκπαιδευτικές προκλήσεις με τις ιστορικές τους ρίζες.
  • Να συμμετέχουν ενεργά σε διαλογικές συζητήσεις, παρουσιάζοντας και αξιολογώντας αντικρουόμενες απόψεις.

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025