Παρουσίαση/Προβολή
74TEK017 Διδακτική Άσκηση Α 2024-2025 (Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης)
(EDS165) - Μαρία Μαμούρα
Περιγραφή Μαθήματος
Διερεύνηση της έννοιας της προσωπικής θεωρίας του εκπαιδευτικού και των πλαισίων αναφοράς του
Αντίληψη του πρωτεύοντα ρόλου του αναστοχασμού του εκπαιδευόμενου εκπαιδευτικού πριν και κατά τη διάρκεια και μετά τη διδακτική του άσκηση.
Συγκεκριμένα, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες πρέπει να είναι σε θέση:
- να κατανοούν, να εμπλουτίζουν και να μετασχηματίζουν τις δικές τους παραδοχές για τη διδασκαλία και τη μάθηση.
- να επιχειρούν δοκιμαστικές εφαρμογές διδακτικών πρακτικών και μεθόδων που επιλέγουν ως κατάλληλες για την κάθε μαθησιακή περίσταση.
- να αναλύουν τα χαρακτηριστικά των διδακτικών πρακτικών και μεθόδων που οι ίδιοι επιλέγουν, ελέγχοντας τις υποκείμενες παραδοχές τους για τη διδασκαλία και τη μάθηση.
- να ερευνούν την καταλληλότητα ποικίλων θεωρητικών θέσεων για τη διδασκαλία και τη μάθηση και των σύστοιχων διδακτικών μεθόδων σε σχέση με το συγκεκριμένο, κάθε φορά, μαθησιακό περιβάλλον (γνωστικό αντικείμενο, Αναλυτικό Πρόγραμμα, ηλικία μαθητών, δίκτυο σχέσεων και αλληλεπιδράσεων κ.λπ.).
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2021
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα