Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

(EDS109) -  Μαρία Δασκολιά

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα επιδιώκει να εισαγάγει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες στη θεωρητική οπτική και στα ερευνητικά πορίσματα διαφόρων κλάδων της Ψυχολογίας που εξετάζουν τη σχέση «ανθρώπου-περιβάλλοντος». Στόχος είναι να κατανοήσουν πώς διαφορετικοί ψυχολογικοί παράγοντες και διαστάσεις αλληλεπιδρούν με περιβαλλοντικές και κοινωνικές δυναμικές, επηρεάζοντας τόσο την πρόκληση όσο και την αντιμετώπιση των σύγχρονων περιβαλλοντικών προβλημάτων που συνδέονται και οδηγούν στη σύγχρονη κλιματική κρίση, καθώς και την προώθηση πιο αειφορικών μοντέλων ζωής.

Πέρα από τη θεωρητική γνώση, το μάθημα επιδιώκει να καλλιεργήσει στους φοιτητές και στις φοιτήτριες δεξιότητες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση διεπιστημονικών προγραμμάτων σε ποικίλα εκπαιδευτικά, επαγγελματικά και κοινωνικά πλαίσια. Οι φοιτητές/τριες θα εξοικειωθούν με το πώς να συνδυάζουν και να ενσωματώνουν διαφορετικές ψυχολογικές προσεγγίσεις στην τυπική (σχολική) και μη-τυπική εκπαίδευση, την περιβαλλοντική επικοινωνία και την περιβαλλοντική πολιτική, με στόχο την προώθηση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και την ενίσχυση της ενεργού συμμετοχής στην κοινωνία.

Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές/τριες εκπαίδευσης, ψυχολογίας και άλλων ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών, οι οποίοι ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τις πολυεπίπεδες αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στα άτομα, τις κοινωνίες και το περιβάλλον και να συμβάλλουν σε αλλαγές προς την αειφορία μέσα από διεπιστημονικές συνεργασίες.

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019