Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Βασικές Αρχές Marketing και Έρευνα Αγοράς

(ECON240) -  Μαρία Καθαράκη

Περιγραφή Μαθήματος

Οι διαδικασίες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών για την ικανοποίηση αναγκών ή επιθυμιών των καταναλωτών συνθέτουν το επιστημονικό επιστητό του «Marketing». Σκοπός του μαθήματος είναι η παρουσίαση βασικών εννοιών του επιστητού Marketing και των υιοθετούμενων φιλοσοφιών από τις επιχειρήσεις παραγωγής προϊόντων ή/και υπηρεσιών για την προσέγγιση του καταναλωτή και την κατάλληλη επιλογή των πολιτικών marketing. Επίσης αναλύονται οι βασικές αρχές Έρευνας Marketing και Έρευνας Αγοράς. Σημειώνεται ότι μέσα από την παρουσίαση μελετών περίπτωσης Ελληνικών Αγορών προσεγγίζονται τα βασικά θέματα ή επιστητά του ευρύτερου χώρου της εμπορίας προϊόντων και υπηρεσιών, τα οποία ισχύουν διαχρονικά μεταβαλλόμενα ως προς το βαθμό προσαρμογής τους στα εκάστοτε δρώμενα του κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος.

 

Διδακτικό Βοήθημα: Κιουλάφας, Κ., Καθαράκη, Μ. Εφαρμογές Ποσοτικών Μεθόδων στην Ανάλυση Αγοράς. Εκδόσεις ΙΝΕΑΓ, Αθήνα; 2008.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011