Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

(906). Εκπαιδευτικοί ερευνητές του έργου τους: Θεσμικό-κοινωνικό & εκπαιδευτικό πλαίσιο στο νηπιαγωγείο (ΖΑΧΑΡ-ΚΟΥΤΣΟΥΜ - 11.00-12.45)

(ECD604) -  Πέτρος Χαραβιτσίδης

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα αυτό έχει ως στόχο να εισάγει στις/ους φοιτήτριες/ες την έννοια του εκπαιδευτικού-ερευνητή τονίζοντας την σημασία της παρατήρησης ως εργαλείο διερεύνησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αποτελεί την πρώτη εξοικείωση με τα ζητήματα της πρακτικής άσκησης και του νηπιαγωγείου. Στο μάθημα εξετάζονται διεξοδικά πτυχές του Αναλυτικού Προγράμματος του Νηπιαγωγείου καθώς και του εκπαιδευτικού-κοινωνικού πλαισίου της τάξης. Το μάθημα διεξάγεται σε 5  κλιμάκια, όπου οι φοιτήτριες/ες έχουν την ευκαιρία να δουλέψουν σε μικρές ομάδες, οι οποίες επεξεργάζονται καθ’ όλη την διάρκεια του εξαμήνου κείμενα (και Video) που αφορούν το περιεχόμενο του μαθήματος και στην συνέχεια μοιράζονται σκέψεις και προβληματισμούς στην ολομέλεια του κλιμακίου. Η εργασία των φοιτητριών/ων υποστηρίζεται από εποπτείες, οι οποίες είναι υποχρεωτικές. Η αξιολόγηση πραγματοποιείται σταδιακά  μέσω των εποπτειών, των μικρών εργασιών που πραγματοποιούνται κατά την διάρκεια του εξαμήνου, της τελικής εργασίας καθώς και της τελικής προφορικής εξέτασης.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024