Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Παιδαγωγικές πρακτικές γραμματισμού στην πρώιμη παιδική ηλικία

(128) -  Ελένη Τσαλαγιώργου

Περιγραφή Μαθήματος

Στο πλαίσιο του μαθήματος οι φοιτήτριες/ες έρχονται σε επαφή με τις νέες παιδαγωγικές των γραμματισμών που επικεντρώνουν στην πολυτροπικότητα και στα διαφορετικά είδη νοήματος που δημιουργούνται σε διάφορα κοινωνικά και πολιτισμικά πλαίσια. Έμφαση δίνεται στην παιδαγωγική του λειτουργικού γραμματισμού καθώς και στην παιδαγωγικη του κριτικού γραμματισμού. Σε αυτή την προοπτική αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους τα παιδιά δημιουργούν νοήματα και μετέχουν σε αυτά καθώς πρακτικές γραμματισμού που ευνοούν τις κατανοήσεις των μικρών παιδιών σχετικά με την ανάγνωση και τη γραφή.

Η αξιολόγηση των φοιτητών/τριών είναι διαμορφωτική και βασίζεται: στην συμμετοχή στα σεμιναριακά μαθήματα και στα βιωματικά εργαστήρια, στην κατανόηση και χρήση της βιβλιογραφίας, στην ανάπτυξη δραστηριοτήτων γραμματισμού, στην εκπόνηση και παρουσίαση γραπτών εργασιών τόσο στο τέλος όσο και κατά την διάρκεια του εξαμήνου.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022