Παρουσίαση/Προβολή
Εκπαιδευτικοί ερευνητές του έργου τους: Θεσμικό-κοινωνικό & εκπαιδευτικό πλαίσιο στο νηπιαγωγείο A-ΖΑΡΚΑΔ
(906) - Μαρία Σφυρόερα
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα έχει ως στόχο να εισαγάγει τις/τους φοιτήτριες/ές στην έννοια του/της
εκπαιδευτικού-ερευνητή/τριας τονίζοντας τη σημασία της παρατήρησης ως εργαλείου
διερεύνησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αποτελεί την πρώτη εξοικείωση με τα ζητήματα της
πρακτικής άσκησης και του νηπιαγωγείου. Στο μάθημα εξετάζονται διεξοδικά πτυχές του
Αναλυτικού Προγράμματος του Νηπιαγωγείου καθώς και του εκπαιδευτικού-κοινωνικού
πλαισίου της τάξης. Το μάθημα διεξάγεται σε κλιμάκια (καθορίζονται αλφαβητικά και
ανακοινώνονται από τη γραμματεία), όπου οι φοιτήτριες/ές έχουν την ευκαιρία να δουλέψουν
σε μικρές ομάδες, οι οποίες επεξεργάζονται καθ’ όλη την διάρκεια του εξαμήνου κείμενα (και
βίντεο) που αφορούν το περιεχόμενο του μαθήματος, και στη συνέχεια μοιράζονται σκέψεις και
προβληματισμούς στην ολομέλεια του κλιμακίου. Η εργασία των φοιτητριών/ών υποστηρίζεται
από εποπτείες, οι οποίες είναι υποχρεωτικές. Η αξιολόγηση πραγματοποιείται σταδιακά μέσω
των εποπτειών, των μικρών εργασιών που πραγματοποιούνται κατά την διάρκεια του εξαμήνου,
της τελικής εργασίας, καθώς και της τελικής προφορικής εξέτασης.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα