Παρουσίαση/Προβολή
Ψηφιακά Παιχνίδια και Διαμεσικές Διαδικασίες Παιχνιδιού για Μάθηση
(ECD476) - Δημήτρης Γκούσκος, Σωτήρης Κίργινας
Περιγραφή Μαθήματος
αντικείμενο του μαθήματος είναι η παρουσίαση
- θεωρητικού υποβάθρου
- μεθοδολογικών αρχών και
- τεχνολογικών εργαλείων
για την μαθησιακή αξιοποίηση ψηφιακών παιχνιδιών, με έμφαση
- στην αξιοποίηση ψηφιακών παιχνιδιών για μάθηση (games for learning) και εμπορικών ψηφιακών παιχνιδιών γενικού σκοπού (commercial games)
- για βασισμένη στα παιχνίδια μάθηση (digital games-based learning) και διδασκαλία (digital games-based teaching),
- με διαδικασίες παιγνιοποιήσης (gamification) των μαθησιακών δραστηριοτήτων
- τόσο για στόχους του αναλυτικού προγράμματος όσο και για ευρύτερους μαθησιακούς στόχους (extra-curricular learning objectives)
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα