Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ψηφιακά Παιχνίδια και Διαμεσικές Διαδικασίες Παιχνιδιού για Μάθηση

(ECD476) -  Δημήτρης Γκούσκος, Σωτήρης Κίργινας

Περιγραφή Μαθήματος

αντικείμενο του μαθήματος είναι η παρουσίαση

  • θεωρητικού υποβάθρου
  • μεθοδολογικών αρχών και
  • τεχνολογικών εργαλείων

για την μαθησιακή αξιοποίηση ψηφιακών παιχνιδιών, με έμφαση

  • στην αξιοποίηση ψηφιακών παιχνιδιών για μάθηση (games for learning) και εμπορικών ψηφιακών παιχνιδιών γενικού σκοπού (commercial games)
  • για βασισμένη στα παιχνίδια μάθηση (digital games-based learning) και διδασκαλία (digital games-based teaching),
  • με διαδικασίες παιγνιοποιήσης (gamification) των μαθησιακών δραστηριοτήτων
  • τόσο για στόχους του αναλυτικού προγράμματος όσο και για ευρύτερους μαθησιακούς στόχους (extra-curricular learning objectives)

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020