Παρουσίαση/Προβολή
ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(ECD443) - Παναγιώτης Παντίδος
Περιγραφή Μαθήματος
Ο σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητριών/τών με τις διαδικασίες συγκρότησης της διδασκαλίας και της μάθησης εννοιών από τις φυσικές επιστήμες για την προσχολική εκπαίδευση. Γίνεται πραγμάτευση ζητημάτων που αφορούν στη σχολική, επιστημονική και βιωματική γνώση, στη συγκρότηση των προγραμμάτων σπουδών ΦΕ, στα χαρακτηριστικά της παιδικής σκέψης για έννοιες και φαινόμενα του φυσικού κόσμου, στις ιδέες των παιδιών για συγκεκριμένες έννοιες των ΦΕ και στη σχέση τους με το επιστημονικά συμβατό, στις θεωρίες διδασκαλίας-μάθησης από τη διδακτική των ΦΕ, στους όρους συγκρότησης διδακτικών δραστηριοτήτων και στις προτεινόμενες δραστηριότητες για συγκεκριμένες επιστημονικές έννοιες. Η αξιολόγηση των φοιτητών/τριών είναι διαμορφωτική και συμπερασματική που υλοποιείται με γραπτές ομαδικές εργασίες περιορισμένης έκτασης, ατομική εργασία και μέσω τελικής γραπτής δοκιμασίας.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019
-
Αξιολόγηση μαθήματος
Η αξιολόγηση του μαθήματος βασίζεται σε δυο άξονες: (1) ομαδικές εργασίες (2) τελική γραπτή δοκιμασία.
1. Συνολικά κατά τη διάρκεια του εξαμήνου υποβάλλονται πέντε (5) ομαδικές εργασίες από κάθε ομάδα φοιτητών-τριών. Ο μέγιστος βαθμός με τον οποίο μπορεί να βαθμολογηθεί η κάθε εργασία είναι 0,8. Συνεπώς, ο μέγιστος βαθμός που αντιστοιχεί και στις πέντε εργασίες είναι 4.
2. Οι φοιτητές/τριες συμμετέχουν και σε τελική γραπτή δοκιμασία κατά την περίοδο των εξετάσεων. Ο μέγιστος βαθμός που αντιστοιχεί στη γραπτή εξέταση είναι 6.