Παρουσίαση/Προβολή
Μουσική και κινητική αγωγή στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία: πρακτικές εφαρμογές
(ECD252) - Oλυμπία Αγαλιανού
Περιγραφή Μαθήματος
93Β. Μουσική και κινητική αγωγή στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία:
πρακτικές εφαρμογές
Προαπαιτούμενο μάθημα: ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (601)
Στόχος είναι η αξιοποίησης της μουσικής και της κίνησης ως μέσα αγωγής στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία μέσα από πολυεπίπεδες δραστηριότητες. Οι φοιτητές/τριες καλούνται να σχεδιάσουν δραστηριότητες κλειστού και ανοιχτού χώρου οι οποίες στοχεύουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη και την αισθητική αγωγή του παιδιού. Στις δραστηριότητες αυτές συνδυάζεται ο λόγος/ομιλία με τη μουσική και την κίνηση χρησιμοποιώντας τη φωνή, ηχηρά αντικείμενα, μουσικά όργανα και ψυχοκινητικά αντικείμενα. Εστιάζουμε στο ρυθμός και το σώμα ως μουσικό όργανο, οι φυσικές ιδιότητες του ήχου και η σχέση τους με την κίνηση και στοιχειακό υλικό όπως απλά τραγούδια, παιχνιδοτράγουδα, χοροί, μουσικοί, ρίμες, ποιήματα κ.α. Οι φοιτητές/τριες λειτουργούν σε ολιγομελείς ομάδες: επιλέγουν, αποκωδικοποιούν, αναλύουν και αναπτύσσουν το υλικό τους, σχεδιάζουν δραστηριότητες και τις εφαρμόζουν σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας σε νηπιαγωγεία ή πλαίσια δημιουργικής απασχόλησης. Φροντίζουν ο σεδιασμός να εξασφαλίζει τη συμμετοχή όλων των παιδιών, ανεξάρτητα από το επίπεδο δεξιοτήτων, τη συνοχή και τη δυναμική της ομάδας. Η εποπτεία και ο αναστοχασμός πάνω στην εφαρμογή αποτελούν μέρος του μαθήματος.
Τρόπος αξιολόησης: εργασίες , προφορική παρουσίαση και ατομική συνέντευξη
Ο. Αγαλιανού
(Προαπαιτούμενα: εισαγωγή στη μουσικοκινητική αγωγή Orff)
93Β. Μusic and Μovement Εducation in Early Childhood:implementations in praxis
The scope of the course is the utilization of music and movement in early childhood education through multi-dimensional activities. Students are invited to plan indoor and outdoor activities that combine speech and voice with music and movement to facilitate children’s growth and support sensory integration and aesthetic education. Rhythm works as a key element that is elaborated by the using of the voice and language, of the body, musical instruments and psychomotor objects. Students are invited to combine the natural qualities for the sound with movement and the prosodic elements of the speech working in small groups that select material such as song games, simple songs, poets, rhymes etc. They analyze the material, deconstruct and reconstruct it to plan interventions for the kindergarten or other educational contexts in a way that ensures participation of all children regardless the level skill. Supervision and reflection on the application are part of the course
Olympia Agalianou
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα