Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Μάρκετινγκ

(DIND139) -  Λάμπρος Βασιλειάδης

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/τριες/φοιτήτριες να:
- κατανοήσουν τις βασικές έννοιες και λειτουργίες του μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση,
- γνωρίσουν τις τεχνικές και τα εργαλεία προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών της επιχείρησης, καθώς και
- αναγνωρίσουν την σημασία της διάδρασης και της επικοινωνίας της επιχείρησης με την αγορά.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
• περιγράφει και αναλύει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ και τα σύγχρονα πεδία εφαρμογής του,
• χρησιμοποιεί τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ για την ερμηνεία των οικονομικών φαινομένων και συνθηκών της αγοράς,
• κατανοεί την λειτουργία του μίγματος μάρκετινγκ και εφαρμόζει τη διαδικασία της τμηματοποίησης της αγοράς,
• αναλύει το εξωεπιχειρησιακό και ενδοεπιχειρησιακό περιβάλλον της επιχείρησης, εστιάζοντας κυρίως στην ανάλυση δυνάμεων, αδυναμιών, ευκαιριών και απειλών (SWOT analysis), καθώς και
• εξετάζει τους τρόπους που οι επιχειρήσεις αντιδρούν στις μεταβολές αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021