Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Διαδραστικά Συστήματα

(M110) -  Μαρία Ρούσσου

Περιγραφή Μαθήματος

Τα διαδραστικά συστήματα αποτελούν σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας, κυριαρχώντας σε πολυάριθμες εκφάνσεις της ζωής μας μέσω κινητών, επιφανειών εργασίας και διαδραστικών συσκευών ή εγκαταστάσεων με ενσωματωμένους αισθητήρες κι εφαρμογές πανταχού παρούσας υπολογιστικής.

Το μεταπτυχιακό μάθημα Διαδραστικά Συστήματα συνεχίζει και εξειδικεύει το σχετικό μάθημα προπτυχιακού επιπέδου "Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής". Ασχολείται με τη μελέτη ειδικών θεμάτων αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή (AAY ή Human Computer Interaction - HCI) καθώς και το σχεδιασμό και την ανάπτυξη διαδραστικών συστημάτων, δίνοντας έμφαση σε εξελιγμένα και σύγχρονα συστήματα αλληλεπίδρασης Εκτεταμένης Πραγματικότητας (XR - eXtended Reality) που περιλαμβάνει συστήματα Εικονικής Πραγματικότητας εμβύθισης (immersive VR - Virtual Reality) κι Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality).

Το μάθημα δίνει την ευκαιρία στους/στις φοιτητές/τριες να σχεδιάσουν, να πρωτοτυποποιήσουν και να υλοποιήσουν εφαρμογές XR ή/και δισδιάστατα ή τρισδιάστατα διαδραστικά παιχνίδια, ακολουθώντας όλα τα στάδια του σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη (user-centered design):

  • Conceptualization
  • UCD (user identification & requirements)
  • Prototyping (sketch-based)
  • Implementation (functional prototype)
  • Presentation (documentation, dissemination)

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    Τα διαδραστικά συστήματα αποτελούν σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας μας, κυριαρχώντας σε πολυάριθμες εκφάνσεις της ζωής μας μέσω κινητών τηλεφώνων κι άλλων φορητών συσκευών, επιφανειών εργασίας και διαδραστικών συσκευών ή εγκαταστάσεων με ενσωματωμένους αισθητήρες κι εφαρμογές πανταχού παρούσας υπολογιστικής.

    Το μάθημα Διαδραστικά Συστήματα ασχολείται με τη μελέτη ειδικών θεμάτων αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή (AAY ή Human Computer Interaction - HCI) καθώς και το σχεδιασμό και την ανάπτυξη διαδραστικών συστημάτων, δίνοντας έμφαση σε εξελιγμένα συστήματα.

    Το μάθημα θα δώσει την ευκαιρία στους φοιτητές να σχεδιάσουν, να πρωτοτυποποιήσουν και να υλοποιήσουν ένα δισδιάστατο ή τρισδιάστατο διαδραστικό παιχνίδι - εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας, ακολουθώντας όλα τα στάδια του σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη (user-centered design). Για την ανάπτυξη της εφαρμογής, πραγματοποιούνται στοχευμένα σεμινάρια με την πλατφόρμα Unity (https://unity.com/) και άλλων εργαλείων.