Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Μη Τυπική και Άτυπη Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη

(CHEM329) -  Μιχαήλ Σκούλλος, Αικατερίνη Σακελλάρη, Αγγελική Τρικαλίτη

Περιγραφή Μαθήματος

Οριοθέτηση και εμβάθυνση στις έννοιες της «τυπικής», «μη τυπικής» και «άτυπης» (Formal, Non Formal and Informal) ΕΑΑ. Μορφές και παραδείγματα από την Ελλάδα και τον κόσμο. Η τέταρτη διάσταση του ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού φορέα: το άνοιγμα του σχολείου/πανεπιστημίου στην κοινωνία. Μορφές, προοπτικές, θεματολογία και οριοθέτηση αλληλεπιδράσεων για την πολιτεία, την τοπική αυτοδιοίκηση, τις επιχειρήσεις, τις μη κυβερνητικές οργανώσεις, κλπ. Η ΕΑΑ εκτός της αίθουσας διδασκαλίας: ΕΑΑ σε προστατευόμενες περιοχές και στον αστικό και περιαστικό χώρο. Σχέση ΕΑΑ με πολιτισμικά στοιχεία, διαφορετικότητα, τέχνη, αρχαιολογικά μνημεία και μουσεία. Το πρόγραμμα HYDRIA. EAA και μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ), ενημέρωση κοινού, ΕΑΑ και διαφήμιση: ανάλυση μηνυμάτων εμφανών και αφανών, ως μέσο για την προστασία του κοινού από φαινόμενα υπερκαταναλωτισμού και χειραγώγησης. Τεχνικές της ΕΑΑ στην υπηρεσία τη δημόσιας διαβούλευσης και ενημέρωσης για την ολοκλήρωση και έγκριση των μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων και άλλων συμμετοχικών διαδικασιών για τη χάραξη και υλοποίηση περιβαλλοντικών πολιτικών και προγραμμάτων. Κατάστρωση προγραμμάτων μη τυπικής και άτυπης Εκπαίδευσης.

Το μάθημα περιλαμβάνει σύντομη εκπαιδευτική εργασία σε φορέα με εξειδίκευση σε μη τυπική/άτυπη εκπαίδευση (π.χ. ΜΚΟ, Φορέα Διαχείρισης Προστατευόμενης Περιοχής,  Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, κλπ).

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022