Παρουσίαση/Προβολή
Executive MBA: Ψηφιακό Μάρκετινγκ
(BA313) - Δημήτριος Δρόσος
Περιγραφή Μαθήματος
ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περιγραφή:
Ο σκοπός του μαθήματος είναι η θεωρητική και πρακτική κατάρτιση των συμμετεχόντων/συμμετεχουσών στα σημαντικότερα θέματα του ψηφιακού μάρκετινγκ, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με επίκαιρες γνώσεις και δεξιότητες στις απαιτήσεις του σύγχρονου, παγκοσμιοποιημένου και έντονα ανταγωνιστικού οικονομικού περιβάλλοντος. Συγκεκριμένα, αναλύεται το θεωρητικό και εμπειρικό πλαίσιο καθώς και τα εργαλεία για τον σχεδιασμό, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός ψηφιακού πλάνου μάρκετινγκ.
Περιεχόμενα:
- Ψηφιακό μάρκετινγκ και ψηφιακή οικονομία
- Συμπεριφορά καταναλωτή στο διαδίκτυο και ταξίδι πελάτη
- Τεχνικές και κανάλια ψηφιακής προώθησης και διαφήμισης
- Κοινωνικά δίκτυα
- Αναλυτική Μάρκετινγκ
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/φοιτήτριες θα είναι σε θέση να :
- Κατανοούν τις προοπτικές χρήσης και αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών στο μάρκετινγκ
- Χρησιμοποιούν τα κύρια εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και να είναι σε θέση να τα εφαρμόζουν
- Να σχεδιάζουν χρήσιμες διαδικτυακές υπηρεσίες και εφαρμογές για βέλτιστες εμπειρίες πελατών
- Να αξιολογούν την αποτελεσματικότητα των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ
- Να συνθέτουν όλα τα παραπάνω σε ένα e-marketing plan
Βιβλιογραφία:
- Βλαχοπούλου, M., (2019), Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Από τη Θεωρία στην Πράξη, 1η έκδοση, εκδόσεις Rosili, Αθήνα.
- Kotler, P., Kartajaya, H. and Setiawan, I., (2020), Μάρκετινγκ 4.0, η Μετάβαση από το Παραδοσιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα.
- Κάβουρα, Α., (2021), Επικοινωνία, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ στο Ψηφιακό Περιβάλλον και ο Ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, 1η έκδοση, εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα.
- Kingsnorth, S., (2022), Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ, εκδόσεις Προπομπός, Αθήνα.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα