Παρουσίαση/Προβολή
Executive MBA: Εκπαίδευση και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
(BA311) - Τζένη Παυλάκου
Περιγραφή Μαθήματος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Περιγραφή:
Ο σκοπός του μαθήματος είναι να αναλύσει όλους τους παράγοντες και τα απαιτούμενα συστατικά για την ανάπτυξη της φιλοσοφίας και της στρατηγικής εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού και την παροχή μαθησιακών, αναπτυξιακών και εκπαιδευτικών ευκαιριών για την βελτίωση της ατομικής, ομαδικής και επιχειρησιακής απόδοσης.
Περιεχόμενα:
- Ορισμός βασικών εννοιών (πχ γνώσης, μάθησης, εκπαίδευσης)
- Διαδικασία και στυλ μάθησης
- Στρατηγική διοίκηση εκπαίδευσης
- Διάγνωση και Ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών
- Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος
- Τεχνικές εκπαίδευσης
- Μέθοδοι εκπαίδευσης
- Μεταφορά γνώσης και αξιολόγηση εκπαίδευσης
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/φοιτήτριες θα είναι σε θέση να:
- Αξιολογούν τα στοιχεία και τις διαδικασίες για εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού και των παραγόντων που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη όταν σχεδιάζεται η εκπαιδευτική διαδικασία
- Χρησιμοποιούν επιτυχώς τις τεχνικές και μεθόδους της εκπαιδευτικής δραστηριότητας
- Κατανοούν πώς η εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού συνεισφέρει στην επιχειρησιακή στρατηγική
- Περιγράφουν στρατηγικές πρωτοβουλίες στην εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού
- Ορίζουν και να καθορίζουν κριτήρια αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος και δείκτες αξιολόγησης της λειτουργίας της εκπαίδευσης και ανάπτυξης αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν τη μεταφορά και συγκράτηση της μάθησης
- Αναγνωρίζουν τα στοιχεία που θα λάβουν υπόψη ως προς το περιεχόμενο της εκπαίδευσης
- Διακρίνουν ένα γενικό και ένα ειδικό πλάνο εκπαιδευτικού προγράμματος
- Υλοποιούν και να σχεδιάζουν μια εκπαιδευτική δραστηριότητα
Βιβλιογραφία:
Ελληνόγλωσση
- Παπαλεξανδρή Ν. και Δ. Μπουραντάς, (2023), Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού: Πολιτικές και Πρακτικές στη Σύγχρονη Εποχή, εκδόσεις Μπένου, Αθήνα.
Ξενόγλωσση
- Anderson, V., (2007), The Value of Learning: From Return on Investment to Return on Expectation. Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD), London.
- Athanasopoulou, A. & Dopson, S., (2015), Developing Leaders by Executive Coaching: Practice and Evidence. Oxford University Press, Oxford.
- Bright, J., & Pryor, R., (2011), The Chaos Theory of Careers. Routledge, London.
- Daft, R. L., (2003), Management, 6th ed., Thomson Learning/South-Western, Pennsylvania.
- Engestrom, Y., (2016), Studies in Expansive Learning: Learning What Is Not Yet There. Cambridge University Press, New York.
- Fitz-enz, J., and Davison, B., (2002), How to Measure Human Resource Management. 3rd ed McGraw Hill, New York.
- Kennedy, M., Billett, S., Gherardi, S., & Grealish, L., (2015), Practice-based Learning in Higher Education: Jostling cultures. Dordrecht, Springer, Netherlands.
- Merriam, S. B., Caffarella, R. S., & Baumgarter, L. M., (2007), Learning in Adulthood: A Comprehensive Guide, 3rd ed., Jossey-Bass, San Francisco.
- Mintzberg, H., (2004), Managers, not MBAs: A Hard Look at the Soft Practice of Managing and Management Development. Berrett-Koehler, San Francisco.
- Nicolini, D., (2012), Practice Theory, Work, and Organization. Oxford University Press, Oxford.
- Noe A. R., (2020), Employee Training and Development, 8th ed., McGraw-Hill, New York.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα