Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

(BA206) -  Αδαμαντία Κεχαγιά

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικειωση των φοιτητών με τις ιδιαιτερότητες του
μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και
πώς αυτά επηρεάζουν βασικά στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ για υπηρεσίες, όπως η
ποιότητα τους και η σημασία του ανθρώπινου παράγοντα. Ακόμη εξετάζονται τα υπόλοιπα
στοιχεία του μείγματος marketing υπηρεσίων, όπως οι διαδικασίες, η διαχείριση σχέσεων
με του πελάτες, η τιμολόγηση και η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας.

Η διδασκαλία του μαθήματος έχει ως σκοπό να:
· Συμβάλλει στην κατανόηση της σημασίας του κλάδου των υπηρεσιών για την οικονομία μιας χώρας.
· Εισάγει τη διάκριση μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών, και μεταξύ διαφορετικών ειδών υπηρεσιών,
για τη διαμόρφωση επιτυχέστερων προσεγγίσεων μάρκετινγκ στους κλάδους των υπηρεσιών.

· Εμβαθύνει στη θεωρία και πρακτική του μάρκετινγκ προσαρμοσμένη στις υπηρεσίες.
· Εξειδικεύσει τις γνώσεις των σπουδαστών σε επιλεγμένους τομείς του μάρκετινγκ υπηρεσιών.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023