Παρουσίαση/Προβολή
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
(BA206) - Αδαμαντία Κεχαγιά
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικειωση των φοιτητών με τις ιδιαιτερότητες του
μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και
πώς αυτά επηρεάζουν βασικά στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ για υπηρεσίες, όπως η
ποιότητα τους και η σημασία του ανθρώπινου παράγοντα. Ακόμη εξετάζονται τα υπόλοιπα
στοιχεία του μείγματος marketing υπηρεσίων, όπως οι διαδικασίες, η διαχείριση σχέσεων
με του πελάτες, η τιμολόγηση και η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας.
Η διδασκαλία του μαθήματος έχει ως σκοπό να:
· Συμβάλλει στην κατανόηση της σημασίας του κλάδου των υπηρεσιών για την οικονομία μιας χώρας.
· Εισάγει τη διάκριση μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών, και μεταξύ διαφορετικών ειδών υπηρεσιών,
για τη διαμόρφωση επιτυχέστερων προσεγγίσεων μάρκετινγκ στους κλάδους των υπηρεσιών.
· Εμβαθύνει στη θεωρία και πρακτική του μάρκετινγκ προσαρμοσμένη στις υπηρεσίες.
· Εξειδικεύσει τις γνώσεις των σπουδαστών σε επιλεγμένους τομείς του μάρκετινγκ υπηρεσιών.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα