Παρουσίαση/Προβολή
Executive MBA: Διοίκηση Μάρκετινγκ
(BA193) - Δημήτριος Δρόσος
Περιγραφή Μαθήματος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περιγραφή:
Το συγκεκριμένο μάθημα έχει στόχο να κατανοήσουν οι φοιτητές την έννοια του μάρκετινγκ και τη σημασία του για κάθε σύγχρονη επιχείρηση στην προσπάθειά της να αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες της. Μέσα από την ανάλυση των θεμελιωδών αρχών του μάρκετινγκ, των βασικών διαστάσεών του, αλλά και των στρατηγικών και εργαλείων που περιλαμβάνει, θα γίνει κατανοητή η φιλοσοφία και η πρακτική της συγκεκριμένης επιστήμης. Ειδικότερα, θα αναλυθούν οι έννοιες της έρευνας αγοράς, της συμπεριφοράς του καταναλωτή, της τμηματοποίησης, στόχευσης και τοποθέτησης στην αγορά, και θα παρουσιαστούν οι ενδεδειγμένες στρατηγικές μάρκετινγκ που οδηγούν στη δημιουργία «αξίας» για τον πελάτη, λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η σύγχρονη επιχείρηση. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και τη λήψη αποφάσεων σε θέματα προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής και προβολής. Τέλος, στο πλαίσιο του μαθήματος, θα γίνει εκτενής αναφορά σε θέματα βιομηχανικού μάρκετινγκ, μάρκετινγκ υπηρεσιών και επώνυμης πολιτικής. Για την καλύτερη κατανόηση όλων των εννοιών του μάρκετινγκ που θα παρουσιαστούν, το θεωρητικό υπόβαθρο θα συνοδευτεί με τη συζήτηση πλήθους μελετών περίπτωσης και παραδειγμάτων βέλτιστων πρακτικών από την αγορά.
Περιεχόμενα:
- Εισαγωγή
- Η φύση του Μάρκετινγκ
- To Παγκόσμιο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
- Η κατανόηση της συμπεριφοράς του πελάτη
- Έρευνα μάρκετινγκ
- Δημιουργώντας αξία για τον καταναλωτή
- Το μείγμα μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός Μάρκετινγκ και στρατηγική
- Β2Β μάρκετινγκ
- Ψηφιακό μάρκετινγκ
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/φοιτήτριες θα είναι σε θέση να :
- Κατανοούν την έννοια του μάρκετινγκ και τη σημασία του για κάθε σύγχρονη επιχείρηση στην προσπάθειά της να αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες της.
- Αντιλαμβάνονται τη φιλοσοφία και πρακτική της συγκεκριμένης επιστήμης .
- Εφαρμόζουν τη διαδικασία του μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των βημάτων της έρευνας αγοράς, τμηματοποίησης, στόχευσης, τοποθέτησης.
- Λαμβάνουν αποφάσεις σε σχέση με το μίγμα μάρκετινγκ της επιχείρησης και να εφαρμόζουν στρατηγικές σε σχέση με το προϊόν, την τιμολόγηση, τη διανομή και την προώθηση.
- Αντιλαμβάνονται τις ιδιαιτερότητες του βιομηχανικού μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ υπηρεσιών, καθώς και τη σημασία της επώνυμης πολιτικής.
Βιβλιογραφία:
Ελληνόγλωσση
- Fahy J. & Jobber D. (2014). Αρχές Μάρκετινγκ. Κριτική
- Kotler P. & Keller K. (2017). Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Κλειδάριθμος
- Kotler P. (2016). Μάρκετινγκ 4.0. John Wiley & SonsInc
- Grewal D., Levy M., Λεωνίδου Λ., Φωτιάδης Θ. (2022). Μάρκετινγκ. Κριτική
Ξενόγλωσση
- Kotler, P., & Armstrong, G. (2020). Principles of marketing. Pearson education.
- Solomon, M., Marshall, G., & Stuart, E. (2018). Marketing. Real People, Real Choices, 9th Edition (Global Edition), Pearson
- Chernev, A. (2019) Strategic Marketing Management: The Framework – 10th edition
- Gupta, Sunil, and Donald R. Lehmann. “Customers As Assets.” Journal of Interactive Marketing 17, no. 1 (2003): 9-24.
- Mizik, Natalie, and Robert Jacobson. “Talk About Brand Strategy.” Harvard Business Review Magazine, October 2005.
- Altman, Daniel. “A Nobel That Bridges Economics and Psychology.” The New York Times, October 10, 2002
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα