Παρουσίαση/Προβολή
Ψηφιακή Εμπορική Διοίκηση
(BA169) - Βάγια Μόχλα
Περιγραφή Μαθήματος
Το Διαδίκτυο και άλλες τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας παρέχουν στις εταιρείες και τους επαγγελματίες εργαλεία μάρκετινγκ και συνεπώς ευκαιρίες για τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες τους.
Σκοπός του μαθήματος είναι να αναπτύξει τις ικανότητες των φοιτητών για την κατανόηση και την εξοικείωσή τους με τις συνεπαγόμενες αλλαγές στις αγορές και τις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων μέσα από την παρουσίαση των τάσεων της τεχνολογίας. Οι προσφερόμενες θεματικές ενότητες θα δώσουν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες, να αποκτήσουν επικοινωνιακές και διαχειριστικές δεξιότητες για να μπορούν να αναπτύξουν εκστρατείες μάρκετινγκ με πραγματικά αποτελέσματα.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να :
→ Κατανοήσουν το ψηφιακό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις, τους παράγοντες που το διαμορφώνουν και τα εργαλεία που υποστηρίζουν τη στρατηγική μιας επιχείρησης.
→ Προσεγγίσουν το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.
→ Αναλύσουν τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τις αρχές λειτουργίας των ψηφιακών μέσων και των εργαλείων διαφήμισης (e-mail καμπάνιες, mobile διαφήμιση, εταιρικές σελίδες, μηχανές αναζήτησης).
→ Κατανοήσουν τη χρησιμότητα της δημιουργίας και της παροχής ψηφιακού περιεχομένου.
→ Αντιληφθούν ζητήματα σχεδιασμού διαφημιστικής εκστρατείας και μέτρηση αποτελεσματικότητας.
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα