Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Εμπορική Διοίκηση υπηρεσιών (services marketing)

(BA162) -  Αικατερίνη Κόκκινου

Περιγραφή Μαθήματος

Ο τριτογενής τομέας των υπηρεσιών αποτελεί σήμερα τον κυρίαρχο τομέα οικονομικής δραστηριότητας σε παγκόσμιο επίπεδο. Λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των υπηρεσιών, αλλά και τις συνεχώς εξελισσόμενες σύγχρονες τάσεις στις πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ στον τομέα αυτό, η εμπορική διοίκηση υπηρεσιών αποτελεί ένα σημαντικό κλάδο επιστημονικής διερεύνησης.

Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών/τριών στην εφαρμογή της Εμπορικής Διοίκησης - Μάρκετινγκ στον τομέα των Υπηρεσιών: Το σύγχρονο Μάρκετινγκ με σεβασμό στον πολίτη/πελάτη και το περιβάλλον εφαρμόζεται σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον στον τριτογενή τομέα που κατέχει σημαντική θέση στην οικονομία και την απασχόληση.

Οι κύριες θεματικές ενότητες του μαθήματος είναι: Η σημασία του τομέα των υπηρεσιών για την ελληνική και παγκόσμια οικονομία, καθώς και οι ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών που τις διαφοροποιούν από τα παραδοσιακά «προϊόντα», ο τρόπος ταξινόμησης των υπηρεσιών και η έννοια της ποιότητας των υπηρεσιών. Η εξυπηρέτηση των πελατών και η σημασία του ανθρώπινου παράγοντα στην Εμπορική Διοίκηση Υπηρεσιών αποτελούν επίσης πολύ βασικά θέματα.

Στη συνέχεια αναλύεται η σχεδίαση και η διοίκηση των διαδικασιών εξυπηρέτησης και συζητείται η διοίκηση χαρτοφυλακίου των «προϊόντων» μιας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών. Ακολουθεί η εφαρμογή των βασικών εργαλείων του Μείγματος Μάρκετινγκ στην Εμπορική Διοίκηση Υπηρεσιών.

Τέλος, παρουσιάζονται οι ιδιαιτερότητες της Εμπορικής Διοίκησης Βιομηχανικών Υπηρεσιών.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 3 Μαΐου 2022