Παρουσίαση/Προβολή
(BA112) - Αλεξάνδρα Φραγκουδάκη
Περιγραφή Μαθήματος
Στο πλαίσιο της Διοίκησης των Επιχειρήσεων και Οργανισμών, σκοπός του μαθήματος, Εμπορική Διοίκηση - Μάρκετινγκ, είναι η αρχική εξοικείωση των φοιτητών με την επιστήμη, το ρόλο και την εφαρμογή του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση και τον οργανισμό στο σύγχρονο περιβάλλον. Στο εξάμηνο αυτό οι παρουσιάσεις επικεντρώνονται στο Καταναλωτικό Μάρκετινγκ.
Οι ενότητες που θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν περιλαμβάνουν:
Γενικές έννοιες και βασικές αρχές ΜΚΤ, το περιβάλλον ΜΚΤ, προσεγγίσεις για την κατανόηση της συμπεριφοράς του Καταναλωτή, έρευνα ΜΚΤ, Τμηματοποίηση της αγοράς και τοποθέτηση (positioning) προϊόντος και τα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ καταναλωτικών προϊόντων: Προίόν, Διανομή, Επικοινωνία και Προβολή και Τιμολόγηση.
Τα συγγράμματα που βρίσκονται στον Εύδοξο από τα οποία μπορούν να επιλέξουν οι φοιτητές είναι:
Αρχές μάρκετινγκ Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 41955653 Έκδοση: 1η έκδ./2014 Συγγραφείς: Fahy John, Jobber David ISBN: 978-960-218-929-0 Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - Περιλαμβάνει και Digital Μάρκετινγκ Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 86201258 Έκδοση: 1/2020 Συγγραφείς: Κωνσταντίνος Τζωρτζάκης, Alan Charlesworth ISBN: 978-618-5131-73-9 Εκδότης: ROSILI ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΕΚΔΟΤΙΚΗ Μ.ΕΠΕ
Αλεξάνδρα Φραγκουδάκη
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα