Παρουσίαση/Προβολή
Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων
(AGRO179) - Επ. Καθ. Μάριος Τσάκας
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα αποτελεί το βασικό εργαλείο για την κατανόηση των εννοιών της διοίκησης μάρκετινγκ της έρευνας αγοράς και των τεχνικών πωλήσεων των γεωργικών προϊόντων και τροφίμων.
Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εισαγωγή των σπουδαστών στις βασικές έννοιες της θεωρίας της προσφοράς, της ζήτησης, αλλά και των αγορών, ενώ συμβάλλει στην κατανόηση της διαμόρφωσης της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Επίσης αναλύονται: η μεθοδολογία της έρευνας αγοράς στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό, το μείγμα μάρκετινγκ και το περιβάλλον εμπορίας, ώστε ο φοιτητής να έχει μία συνολική αντίληψη των διαδικασιών και μεθοδολογιών της διαμόρφωσης των στρατηγικών προώθησης των προϊόντων των επιχειρήσεων, ενώ γίνεται μια εκτενής αναφορά στην προώθηση των προϊόντων του πρωτογενούς τομέα της οικονομίας, λαμβάνοντας υπόψη και την ποιοτική διάσταση της παραγωγής. Με αυτή την έννοια το μάθημα αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία συγκεκριμένες μεθοδολογίες και τεχνικές ανάλυσης της προώθησης των πωλήσεων επιτρέπουν στους σπουδαστές να εκτιμήσουν τόσο την τάση των αγορών, όσο και τα εναλλακτικά σχέδια προώθησης των γεωργικών προϊόντων και τροφίμων.
Επιπλέον, στόχο του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση από τους σπουδαστές της δομής και των τάσεων του λιανεμπορίου των γεωργικών προϊόντων και τροφίμων, ώστε να υπάρξει μια όσο το δυνατόν περισσότερο επιτυχής σύνδεση της πρωτογενούς παραγωγής με τις τάσεις της αγοράς στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό.
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα