Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Νέοι Οδηγοί Βίντεο Προβολή

Μάθημα : Αναπτυξιακές προκλήσεις στη χρήση του διαδικτύου A

Κωδικός : PSYCH231

PSYCH231  -  Ασημίνα Ράλλη

Ανακοινώσεις

Πρόσκληση σε έρευνα

 
Αγαπητές φοιτήτριες, αγαπητοί φοιτητές, 
 
Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε ή να συμβάλετε στη συλλογή συμμετεχόντων για την έρευνα που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ΠΜΣ «Κυβερνοψυχολογία» από τη Μαρία Αρναουτάκη με τίτλο: «Αποτελεί η γονεϊκή τεχνοδιακοπή ρυθμιστή στη σχέση ανάμεσα στο οικογενειακό μαθησιακό περιβάλλον και τη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών ηλικίας 16–36 μηνών;» με επόπτρια την κ. Ασημίνα Ράλλη. 
 
Η έρευνα επιχειρεί να κατανοήσει πώς η τεχνολογία και το μαθησιακό περιβάλλον του παιδιού συνδέονται με τη γλωσσική ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία. 
 
Πώς μπορείτε να συμβάλετε: 
 
Αναζητούμε γονείς/κηδεμόνες παιδιών ηλικίας 16–36 μηνών (1,5–3 ετών) οι οποίοι διαμένουν οπουδήποτε στην Ελλάδα και μιλούν και κατανοούν και εκείνοι και τα παιδιά τους την ελληνική γλώσσα. Η συμμετοχή στην έρευνα θα είναι ανώνυμη, θα περιλαμβάνει τη συμπλήρωση 2 σύντομων ερωτηματολογίων που θα αποσταλούν μέσω email και θα είναι εξ ολοκλήρου διαδικτυακή. Εφόσον γνωρίζετε (ή είστε εσείς οι ίδιοι!) γονείς που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια και επιθυμούν να συμμετάσχουν, παρακαλούμε να καταχωρήσετε τα στοιχεία τους (ή τα δικά σας) στον παρακάτω σύνδεσμο: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1_82gQo6yldJkDr1G4iwHYkEGeaI4xzyX1fTxJEnoFTQ/edit?gid=0#gid=0 
 
Σας ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη συνδρομή σας στη διεξαγωγή της έρευνας.