Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Αναπτυξιακές προκλήσεις στη χρήση του διαδικτύου A

Κωδικός : PSYCH231

Αναπτυξιακές προκλήσεις στη χρήση του διαδικτύου A

PSYCH231  -  Ασημίνα Ράλλη

Ανακοινώσεις

ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ: ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΒΟΗΘΕΙΑΣ

ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ: ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΒΟΗΘΕΙΑΣ

Το Εργαστήριο Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Επιστημών της Αγωγής ανακοινώνει την έκδοση του νέου Οδηγού Αυτοβοήθειας με τίτλο:

«Αντιμετωπίζω το άγχος στο Πανεπιστήμιο – Επιθυμία για γνώση και ακαδημαϊκή ζωή: Οδηγός για φοιτητές και φοιτήτριες».

Ο Οδηγός απευθύνεται
•    σε φοιτητές και φοιτήτριες προπτυχιακού επιπέδου
•    σε φοιτητές και φοιτήτριες μεταπτυχιακού, διδακτορικού και μεταδιδακτορικού επιπέδου
με στόχο να κατανοήσουν ευρύτερα και βαθύτερα το άγχος που συνδέεται με τη γνώση, τη μάθηση και την αξιολόγηση, ώστε να το περιορίζουν, καθώς και με στόχο να σκεφτούν ευρύτερα και βαθύτερα για τη διαδικασία της γνώσης, την επιθυμία τους για γνώση και την ακαδημαϊκή ζωή, καθώς και για το πώς αυτά σχετίζονται με την ψυχική υγεία και την ψυχική ευημερία τους.

Επιπρόσθετα, ο Οδηγός μπορεί να αξιοποιηθεί
•    από το διδακτικό προσωπικό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
•    από τους ειδικούς ψυχικής υγείας
στην οργάνωση της διαδικασίας της μάθησης και της διαδικασίας της αξιολόγησης, στην παιδαγωγική σχέση με τους φοιτητές και τις φοιτήτριες, καθώς και στο συμβουλευτικό ή θεραπευτικό έργο που οι παραπάνω ασκούν με αποδέκτη τον φοιτητικό πληθυσμό.

Συγγραφή και επιστημονική ευθύνη:
Ευαγγελία Γαλανάκη, Καθηγήτρια Αναπτυξιακής και Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, Διευθύντρια Εργαστηρίου Ψυχολογίας ΠΤΔΕ.

Ο οδηγός, ο οποίος είναι ελεύθερα διαθέσιμος στον σύνδεσμο:
http://psychlab.primedu.uoa.gr/odhgoi-aytoboi8eias.html