Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κωδικός : EDS109

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

EDS109  -  Μαρία Δασκολιά

Ανακοινώσεις

Δραστηριότητα μαθήματος: Παρακολουθώ, σκέφτομαι και σχολιάζω ένα περιβαλλοντικό ντοκυμαντέρ

Καλησπέρα 

Σε συνέχεια του τελευταίου μας μαθήματος θέλω να βάλουμε στην κουβέντα μας ένα ντοκυμαντέρ από τη σειρά Εξάντας του Γ. Αυγερόπουλου.

Πρόκειται για το 49 λέξεις για το χιόνι.

Θα ήθελα να το παρακολουθήσετε και να σκεφτείτε και απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις:

  1. Ποιο το κεντρικό ζήτημα που παρουσιάζεται στο ντοκυμαντέρ;
  2. Ο τρόπος με τον οποίο το ζήτημα παρουσιάζεται στο ντοκυμαντέρ, πώς το κάνει να συνδέεται με σας τους/τις ίδιους/ες;
  3. Ποιες εικόνες σας έχουν εντυπωθεί περισσότερο και γιατί; Να αναφέρετε τουλάχιστον τρεις.
  4. Να εντοπίσετε τρία ερωτήματα που τίθενται από το ντοκυμαντέρ. Ποιες οι απαντήσεις, αν υπάρχουν, που δίνονται στα ερωτήματα αυτά;
  5. Να καταγράψετε πέντε επιστημονικά στοιχεία/δεδομένα που παρουσιάζονται στο ντοκυμαντέρ.
  6. Ποιες οι λύσεις και ποιες συστάσεις/ προτάσεις γίνονται στο ντοκυμαντέρ;
  7. Ποιο νομίζετε ότι ήταν το μήνυμα που ο σκηνοθέτης ήθελε να δώσει μέσα από αυτό το ντοκυμαντέρ; 

Απαντάτε σε καθεμία από τις ερωτήσεις σύντομα (μέχρι 100 λέξεις η κάθε απάντηση) και ανεβάζετε την εργασία σας στο Eclass

Καλό σβκ!

Μ Δ