Μάθημα : ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κωδικός : PRIMEDU220
Τα SOS
Τα SOS της γραπτής εξέτασης στο μάθημα της Ε.Α.
- Το τρίγωνο της επικοινωνίας (κεφ.1).
- Ιατρικό και κοινωνικό μοντέλο της αναπηρίας (κεφ. 1).
- Η περίπτωση του Victor και η περίπτωση της Keller (κεφ. 3).
- ΚΕ.Δ.Δ.Υ./ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (σ. 195).
- ΕΠΕ: Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (από σελ. 164).
- Εξατομικευμένο Σχέδιο Οικογενειακών Υπηρεσιών (ΕΣΟΥ) (κεφ. 6).
- PORTAGE (κεφ. 6).
- Παράλληλη στήριξη. (κεφ. 8, σ. 268).
- Σχολικές Μονάδες Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (κεφ. 8, από σελ. 278).
- Εξατομικευμένο Σχέδιο Μετάβασης. (κεφ.8, σσ. 295-297).
- Διδακτικές στρατηγικές που υποστηρίζουν τη διαφοροποίηση (κεφ. 9).
- Οι βασικές διαστάσεις της σχολικής ενσωμάτωσης/ένταξης/συμπερίληψης (κεφ. 9).
- Πώς οικοδομείται ένα ενταξιακό σχολείο (κεφ. 9).
- Παγκόσμια Συνέδρια και Πρωτοβουλίες για τη σχολική, κοινωνική και οικονομική Ένταξη των ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές ανάγκες (βλ. ενότητα 9.3., σ. 318).
- Η Θεωρία του Νου (κεφ. 12).
- TEACCH (κεφ. 12).
- Συναισθηματικές δυσκολίες παιδιών με Ε.Μ.Δ. (σσ. 596-598).
- Παιδιά με ΕΤΕ: Επιπτώσεις στο σχολικό πρόγραμμα (κεφ. 15).