ΑΝΤΙ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΠΆΝΩ ΣΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟΤΑΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
- Παρασκευή, 15 Μαΐου 2020 - 10:05 π.μ. -

Αγαπητοί Συνοδοιπόροι,

Εξαιτίας των πολύ ιδιαίτερων " αποκαλυπτικών" στιγμών που ζούμε, αποφάσισα να εξεταστείτε μέσω μιας μικρής Εργασίας, η οποία θα σας δώσει τη μοναδική ευκαιρία να μελετήσετε γόνιμα και να καταγράψτε συστηματικά ένα μικρό Δοκίμιο (χωρίς εικόνες διότι ο όγκος των μέιλ θα είναι τεράστιος). Η παράδοσή του θα γίνει εντός μηνός στο πανεπιστημιακό μέιλ, εκτός κι αν αναρτηθεί άλλη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.

Συνεπώς στο μάθημα της Αποκαλύψεως η εξέταση θα πραγματοποιηθεί μέσω της σύνταξης μιας Εργασίας 10 σελίδων με θέμα είτε (α) τη σχέση των λόγου του σαρκωμένου Λόγου προις τη Σαμαρίτισσα στο κεφ. 4 με εκείνα περί του άρτου στο κεφ, 6 (β) είτε την σχέση του ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΤΟΥ προς τη Μαγδαληνή με το ΈΛΑ ΚΑΙ ΑΓΓΙΞΕ ΜΕ προς τον Θωμά στο πλαίσιο των αναστάσιμων αφηγήσεων.

Θα μελετήστε τα εξής:

1. Στο κεφ. 1 και των δύο Εργασιών θα γράψετε Εισαγωγικά στο Κατά Ιωάννη ώστε ο αναγνώστης σας να κατανοήσει το Πότε, πού, πώς γράφτηκε το συγκεκριμένο Ευαγγέλιο. Σε αυτό θα σας βοηθήσει η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΙΩΑΝΝΕΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ και η ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣΤΕΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ στα ΕΓΓΡΑΦΑ του η-κλας. Εν συενχεία θα σημειώστε σε ποια ακριβώς συνάφεια (Εισαγωγή - Κυρίως Σώμα- Επίλογο) βρίσκεται το ΘΕΜΑ που επιλέξατε για παργμάτευση.

2. όσοι επιλέξτε την Εργασία (1) θα σχοληθείτε με τα Σύμβολα του Κατά Ιωάννη (ΑΡΤΟΣ - ΥΔΩΡ) και τη σημασία τους ήδη στην Παλαιά ή Πρώτη Διαθήκη επί τη βάσει κυρίως του 

  ΡΑΤΣΙΝΓΚΕΡ, ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ (ΝΕΡΟ, ΑΡΤΟΣ, ΠΟΙΜΗΝ) ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ

ΌΣΟΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ το (β), θα ακούσετε τα ΠΟΛΥΜΕΣΑ και τα αντίστοιχα ΕΓΓΡΑΦΑ του Ευαγγελικές Αφηγήσεις της Ανάστασης Τσαλαμπούνη Αικατερίνη https://eclass.uoa.gr/modules/link/?course=SOCTHEOL105. επίσης θα μελετήστε από τα ΕΓΓΡΑΦΑ του ηκλας του Θ. ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΑΓΓΙΞΕ ΚΑΙ ΙΔΕ (ΘΩΜΑΣ Ιωαννίδης) ΚΑΙ ΑΓΓΙΞΕ ΚΑΙ ΙΔΕ (ΘΩΜΑΣ Ιωαννίδης). Το αποτέλεσμα της μελέτης σας (υπάρχουν κι άλλα αρχεία σχετικά με τον ΘΩΜΑ στο η κλας) θα το καταγράψτε σε δύο διαφορετικά κεφάλαια: ένα για τη ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ και ένα για τον ΘΩΜΑ.

3. για το τρίτο κεφ. όσοι επιλέξτε την ΕΡΓΑΣΙΑ 1, θα μελετήστε το κεφ. για τη ΣΑΜΑΡΙΤΙΣΣΑ στο βιβλίο και το άρθρο μου στο ηκλας, για να γράψτε δύο διαφορετικά κεφ.

  ΣΔΕΣΠΟΤΗ: ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ ΩΣ ΔΩΡΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ 6

4. Στο τέλος θα κάνετε συγκρίσεις μεταξύ των δύο κεφ. και τα συμπεράσματά σας

Η εργασία θα είναι 10σέλιδη με βιβλιογραφία και παραπομπές όπου εκεί θα σας βοηθήσει το ΖΟΤΕΡΟ ΒΛ. ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ https://eclass.uoa.gr/modules/link/index.php?course=SOCTHEOL186&urlview=00000000010000000000 Έχουμε ανεβάσει ΟΔΗΓΙΕΣ και στα ΕΓΓΡΑΦΑ του ηκλας

Μας δίνεται μια ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ να μάθουμε να συγγράφουμε  ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ και δημιουργικά. Στο τέλος από εμάς θα γίνει Έλεγχος Λογοκλοπής και πιθανόν μία προφορική υποστήριξη της Εργασίας σας μέσω Webex. Την επόμενη Εβδομάδα θα είμαι στη διάθεσή σας την ημέρα και την ώρα του Μαθήματος για επεξηγήσεις. Θα εκδοθεί ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ από την ιστοσελίδα του ΤΜΗΜΑΤΟΣ.

Συγγράψτε με μεράκι - με την "καρδιά" σας, διότι τελικά θα διαπιστώσετε ότι ό,τι καταγράφετε μένει ανεξίτηλο!

Χριστός Ανέστη η Χαρά μας!

ΣΔ